۲ هزار میلیارد ریال صرف اجرای طرح‌های ورزشی استان یزد شد

یزد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: بیش از ۲ هزار میلیارد ریال، طی یکسال گذشته، صرف اجرای طرح‌های مختلف ورزشی در ۱۲ شهرستان استان شد.

" زهیر حاجی حسینی " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تکمیل، تعمیر و نگهداری طرح‌های مختلف ورزشی ۲ رویکرد اصلی در اختصاص اعتبارات و پیگیری انجام آن در استان بوده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات ورزش و جوانان یزد در یکسال گذشته نسبت به مدت مشابه قبل از آن تا ۱۶ برابر افزایش یافته است به اهمیت جلب همکاری و همراهی بخش خصوصی در کنار اعتبارات دولتی برای اجرای طرح‌های ورزشی تاکید کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بهسازی و تکمیل سالن ورزشی چند منظوره شهید صدوقی(ره) با ۵۰ سال قدمت و همچنین پایگاه قهرمانی در ورزشگاه شهید نصیری جزء ۲ طرح اصلی که کار همچنان ادامه دارد.

حاجی حسینی بیان کرد: تا پایان شش ماهه اول امسال حدود ۴۰ طرح ورزشی شامل سالن، چمن طبیعی و مصنوعی و همچنین تعدادی استخر شنا در ۱۲ شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: هدف دولت فقط تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی است و برای انجام آن با همکاری مسئولان و همیاری بخش خصوصی و خیران، پیگیری و اقدام می‌شود.

استان یزد ۵۵ هیات ورزشی و بیش از ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha