استاندار مازندران: مسوولان با کار و تلاش در جامعه امیدآفرینی کنند

ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت: دشمن تلاش دارد با ایجاد ناامیدی در کشور بی‌ثباتی ایجاد کند، بنابراین مسئولان باید با کار، تلاش و امیدآفرینی مردم را همچون گذشته در صحنه نگه دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری روز پنجشنبه در آیین اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان قائمشهر گفت:مسوولان باید به وعده و قولی که به مردم می‌دهند عمل کنند و مردم نیز انتظار دارند که مسئولان در وعده‌های خود صادق باشند و آن وعده ها را به سرعت عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: برای تداوم شکست دشمن باید کارهای پیش روی مردم با سرعت بیشتری دنبال شود تا مردم روز به روز نسبت به کشور امیدوار شوند و برای تحقق آن باید عمل و کار کرد.

استاندار مازندران تاکید کرد:‌ هر روزی که در استان اقدامات عمرانی و خدماتی انجام شود روز مبارک است و باعث امیداوری مردم می شود.

وی با اشاره به طرح های در حال اجرای در شهرستان قائمشهر اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه زباله و پسماندهای خانگی که از جمله اقدامات بزرگ در این شهرستان به شمار می رود.

نوری همچنین به اجرای زیرگذرها در مسیر خطوط راه آهن شمال که در مسیر بافت شهری قائمشهر عبور می‌کند اشاره و تصریح کرد: این طرح‌ها به منظور کاهش حوادث برخورد قطارها با عابران و نیز حل معضل ترافیک در نقاط مختلف با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است.

وی ابراز امیداوری کرد که در آینده نزدیک با استفاده از حداکثر ظرفیت‌های و در کمترین زمان ممکن این طرح‌های عمرانی به بهره‌برداری برسد تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha