۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۲
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85507709
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه/ شهادت چهار فلسطینی

تهران- ایرنا- منابع خبری در دویست و پنجاه و یکمین روز جنگ علیه نوار غزه، از تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به بخش های مختلف این منطقه خبر دادند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه ادامه یافته و توپخانه ارتش این رژیم منطقه «الزیتون» در جنوب شرق شهر غزه را گلوله باران کرد.

منابع خبری همچنین از تخریب ساختمان های مسکونی و منفجر کردن آنها در مرکز شهر رفح در جنوب نوار غزه به دست ارتش اشغالگر خبر دادند.

قایق های جنگی رژیم صهیونیستی نیز مناطق ساحل غربی شهر رفح را زیر آتش سنگین قرار دادند، این در حالی است که منابع خبری از پرواز کوادکوپترهای این رژیم بر فراز شهر «دیرالبلح» در مرکز نوار غزه نیز خبر دادند.

همزمان خبرنگار فلسطین الیوم گزارش داد: ده ها پیکر در منطقه «مواصی» در غرب شهر رفح زیرآوار هستند و امکان خارج کردن آنها وجود ندارد.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری دیگر بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه خبر دادند.

همچنین به گزارش منابع خبری، جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطق شرقی شهر «خان یونس» در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

منابع فلسطینی به شهادت و زخمی شدن شماری که بیشتر آنان را کودکان تشکیل می دهند، در بمباران منزلی در منطقه «الحساینه» در منطقه «النصیرات» در مرکز نوار غزه اشاره کردند.

این منابع از شهادت سه فلسطینی و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر در جریان حمله به این منطقه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از حملات هوایی، دریایی و زمینی به منطقه المواصی در غرب شهر رفح که هزاران آواره در آن است، خبر داد.

این در حالی است که گرسنگی در نوار غزه همچنان جان کودکان را می‌گیرد. منابع فلسطینی از شهادت یک دختربچه بر اثر گرسنگی در شمال نوار غزه در نتیجه اصرار اشغالگران بر ممانعت از ورود کمک های غذایی به این منطقه خبر دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha