۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۵
کد خبر: 85507759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان مرکزی حمایت می‌شوند

خمین - ایرنا - مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: سرمایه گذارن بخش خصوصی در حوزه توسعه صنعت گردشگری این استان حمایت می‌شوند.

«محمود مرادی نراقی» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع آب درمانی خورشید شهرستان خمین در جمع خبرنگاران، افزود: این اداره‌کل هر اقدامی را در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران دریغ نخواهد کرد و جذب سرمایه‌گذاری برای توسعه اقتصادی و رونق گردشگری استان با جدیت دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذار مجتمع آب درمانی خورشید خمین گفت: حمایت از صنعت گردشگری در استان بستر اشتغال ماندگار و ثابت را فراهم می‌کند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی تصریح کرد: حمایت و تقویت بخش خصوصی از جمله سیاست‌های جدی دولت است و برای ایجاد اشتغال پایدار باید بنگاه‌های کوچک و متوسط پشتیبانی شوند.

مرادی نراقی با اشاره به استفاده تاسیسات گردشگری دارای مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از تخفیفات ویژه در هزینه‌های انشعابات آب، برق و گاز ، یادآور شد: این تاسیسات مشمول تخفیفات مالیاتی هستند و همچنین در صورت داشتن شرایط مورد نظر می‌توانند از تسهیلات ویژه بخش گردشگری استفاده کنند.

مجتمع فرهنگی، ورزشی خورشید خمین با متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha