۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85507788
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۷ شعبه اخذ رای در «بام و صفی‌ آباد» خراسان‌شمالی پیش بینی شد

بجنورد- ایرنا- فرماندار بام و صفی آباد گفت: ۲۷ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مناطق شهری و روستایی این شهرستان پیش بینی شده است.

ابراهیم محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از این تعداد شعب اخذ رای ۱۳ شعبه مربوط به بخش مرکزی و ۱۴ شعبه نیز مربوط به بخش بام است.

وی افزود: همچنین از ۲۷ شعبه اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۲۵ شعبه در مناطق روستایی بام و صفی آباد راه اندازی خواهد شد.

به گفته محمدی، ۱۸ شعبه اخذ رای نیز به شکل سیار فرایند رای گیری در این شهرستان را انجام خواهند داد.

فرماندار بام و صفی آباد یادآور شد: ۵۵۹ نفر به عنوان عوامل اجرایی، برگزاری انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند.

تعداد شعب اخذ رای شهری روستایی ثابت سیار
۲۷ ۲ ۲۵ ۱۸ ۹

شهرستان بام و صفی آباد در ۶۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر اسفراین قرار دارد.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجانش رقی در سانحهٔ سقوط بالگرد به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha