۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱
کد خبر: 85507832
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ملی «ورزش و مردم» در خراسان رضوی آغاز شد

۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱
کد خبر: 85507832
طرح ملی «ورزش و مردم» در خراسان رضوی آغاز شد

مشهد-ایرنا- طرح ملی «ورزش و مردم» با حضور جمعی از ورزشکاران، مسوولان ورزش و جوانان و اعضای هیات‌های ورزشی خراسان رضوی روز پنجشنبه در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی روز پنجشنبه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف توسعه ورزش رایگان برای همه اقشار جامعه و سلامتی و ارتقای کیفیت زندگی مردم در قالب ورزش صبحگاهی و عصرگاهی اجرا می‌شود.

رضا آذریان افزود: این طرح توسط وزارت ورزش و جوانان تصویب شده و مردان و زنان در تمامی گروه‌های سنی و اقشار جامعه با اولویت بانوان خانه‌دار و شاغل که به لحاظ پزشکی مجاز به فعالیت بدنی هستند، در آن شرکت می‌کنند.

طرح ملی «ورزش و مردم» در خراسان رضوی آغاز شد

رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی اظهار کرد: در این طرح پیش‌بینی شده است که بیش از ۱۰ هزار نفر در افزون بر ۸۰ مکان ورزشی استان به ورزش صبحگاهی و عصرگاهی بپردازند.

وی گفت: هم اکنون ۳۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح پارک‌ها، بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی سطح استان خراسان رضوی فعال است که در قالب این طرح مشارکت خواهند کرد.

آذریان افزود: طرح ورزش و مردم در خراسان رضوی از ساعت ۶ تا ۷ صبح برای مردان و از ساعت ۸ تا ۹:۳۰ برای زنان و در نوبت عصر هم از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ برای زنان و ساعت ۱۹ تا ۲۳ برای مردان در اماکن ورزشی انجام خواهد شد.

هم اکنون ۴۵ هیات ورزشی در استان خراسان رضوی فعال است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha