۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85507848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الگوی مدیریتی شهید رییسی تبیین شود

بوشهر- ایرنا- دستیار ویژه آیت الله رییسی در امر مردمی سازی دولت گفت: شهید آیت‌الله رئیسی الگوی مدیریتی در همه عرصه‌های خدمات‌رسانی بود که باید این مهم بازگو و تبیین شود.

به گزارش ایرنا " سید احمد عبودتیان " روز پنجشنبه در جمع مدیران استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت‌الله ابراهیم رئیسی اظهار کرد: در دوره ۲ سال و ۹ ماه ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی در راستای خدمات‌رسانی به مردم تحول مهم و شگرفی ایجاد شد.

وی افزود: نظر مردم در اولویت برنامه‌های شهید رئیس جمهور قرار داشت .

عبودتیان یادآور شد: شهید آیت‌الله رئیسی به خاطر اخلاص و ایمان به این باور رسیده بود که برای آبادانی ایران باید نیت خدایی داشت و در این راستا معتقد بود آبادانی ایران در عمل جهادی است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت تصریح کرد: در دولت رییسی پروژه‌های مهمی افتتاح شد و با این حجم طرح و فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها لحظه‌ای از خدمات‌رسانی به مردم غافل نشد.

عبودتیان با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی نسبت به قول‌های خود به مردم صادق الوعده بود گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مردم سالاری دینی را محقق و شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم را در همه حوزه‌های عملیاتی کرد.

وی بیان کرد: شهید جمهور عصاره فضائل حاکمیت ، نظام انقلابی و اسلامی بود که در میان مردم بودن، توجه ویژه به مردم و پیگیری قول‌ها و تحقق مطالبات مردم رمز محبوبیت ایشان شد.

عبودتیان با تاکید بر زمینه‌سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات هشتم تیر ماه تصریح کرد: باید با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سرمایه اجتماعی را به یک حماسه ملی تبدیل کرد.

وی گفت: مردم باید با مشارکت حداکثری و شورآفرینی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راه و مسیر شهید رئیسی را ادامه دهند و مسیر خدمت را برای مسوولان هموار کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha