نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روسای ستاد خود در کرمانشاه را معرفی نکرده‌اند

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی استاندار کرمانشاه با یادآوری اینکه تاکنون هیچکدام از ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری روسای ستاد خود را در این استان به صورت رسمی معرفی نکرده‌اند، گفت: تا این لحظه هیچ‌کدام از نامزدها برنامه‌ای برای سفر به کرمانشاه ندارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ علی شعبانی روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: هر کدام از این ۶ نامزد که قصد تبلیغات و برپایی ستادهای انتخاباتی در استان کرمانشاه دارند؛ روسای ستاد خود را به استانداری معرفی کنند تا مقدمات لازم را برای آنها فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه هر طیف و جناح سیاسی نماینده خود را در بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دارد، گفت: مردم در این دوره می توانند به کاندید مورد نظر خود رای دهند و ما هم به عنوان مجری تضمین می‌دهیم انتخابات را در سلامت و امنیت کامل برگزار کنیم تا حقی ضایع نشود.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه با یادآوری اینکه برپایی ستادهای انتخاباتی در برخی از نقاط کرمانشاه که گره ترافیکی برای مردم ایجاد می‌کند، ممنوع است گفت : برپایی ستادهای انتخاباتی باید با هماهنگی فرمانداران باشد به عنوان نمونه ستادهای انتخاباتی (شهر کرمانشاه) نباید در میدان فردوسی، میدان کاشانی، حدفاصل خیابان مدرس تا میدان انقلاب، حدفاصل چهارراه نوبهار تا سی متری دوم و میدان مسکن باشد.

شعبانی با بیان اینکه تا پایان هفته تمام تعرفه ها به استان تحویل می شود، گفت: تعداد تعرفه‌ها طبق دوره های گذشته همواره ۲۰ درصد بیش از جمعیت واجدین شرایط است.

وی اضافه کرد: بیش از ۳۲ هزار نفر در یک هزار و ۶۷۰ شعبه اخذ رای فرایند برگزاری انتخابات در استان کرمانشاه را برعهده دارند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه مشارکت حداکثری مردم را مهمترین رکن انتخابات در نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: در حساس ترین برهه تاریخی کشور و به دنبال جایگاه اصلی خودمان در دنیا هستیم که در حال محقق شدن است لذا حضور و مشارکت مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

شعبانی با بیان اینکه حضور مردم در مراسم تشییع شهید رییسی و همراهان ایشان پیام مهمی برای دنیا داشت از رسانه‌های استان کرمانشاه خواست با برگزاری تریبون‌های آزاد و بیان دیدگاه‌های مردم، فضای انتخابات را گرم کنند.

به گزارش ایرنا، وزارت کشور اسامی داوطلبان احراز صلاحیت‌ شده انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری را اعلام کرد بر این اساس آقایان مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به رقابت خواهند پرداخت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شهادت رییس جمهور یک سال زودتر و در تاریخ هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود و با اعلام ستاد انتخابات کشور طبق قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، تا ۶ تیرماه ۱۴۰۳ بازه تبلیغات برای نامزدها در نظر گرفته شده است و ۷ تیرماه منع تبلیغاتی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha