۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85507980
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

روی آوردن ارتش رژیم صهیونیستی به «منجنیق» + فیلم

۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85507980
روی آوردن ارتش رژیم صهیونیستی به «منجنیق» + فیلم

تهران- ایرنا- رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم از منجنیق برای به آتش کشیدن مزارع جنوب لبنان استفاده می‌کند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی در حالی تشدید شده است که اشغالگران به ابزارهای قدیمی برای حمله به جنوب لبنان روی آورده اند.

منابع خبری اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در حالی که پشت دیوار پنهان شده اند، با منجنیق گلوله های آتشین را به سمت اراضی لبنان به منظور به آتش کشیدن آن پرتاب کردند.

این در حالی است که صدای آژیر خطر مجددا در شهر «کریات شمونه» و شهرک های صهیونیست نشین اطراف آن در شمال فلسطین اشغالی از بیم حمله پهپادی حزب الله به صدا درآمده است.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای سه انفجار در حیفا و اطراف آن خبر می دهند.

«رون بن یشای» تحلیلگر رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» اذعان کرد: حزب الله روز چهارشنبه بیش از دویست موشک شلیک کرد که این ابتدای راه است و احتمال حملات بیشتری به جولان و نهاریا و عکا می کند.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند: صنایع نظامی و سامانه های گنبد آهنین در تیررس آتش حزب الله هستند.

«یائیر گولان» رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد: اسرائیل توان شروع جنگ طولانی دیگری را در جبهه شمالی ندارد.

به گزارش ایرنا، طی ماه های اخیر بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی رژیم اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته اند که حزب الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماسی می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

آنها همچنین با اذعان به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با توان دفاعی مقاومت اسلامی لبنان گفته اند که پهپادهای حزب‌الله زمانی که از خط مرزی عبور می‌کنند، از موشک هم خطرناک‌تر می‌شوند، زیرا هر نقطه‌ای را که بخواهند با دقت هدف قرار می‌دهند.

یکی از تحلیلگران رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با اشاره به سرنگونی پهپادهای این رژیم به دست حزب الله لبنان، گفت که این مساله یک نگرانی بزرگ برای ارتش اسرائیل است.

«آوی اشکنازی» تحلیلگر رسانه صهیونیستی «معاریو» با اذعان به ضربات کاری مقاومت لبنان به رژیم اسرائیل و سرنگونی پهپادها از سوی حزب الله، گفت: برای پنجمین بار حزب الله پهپاد اسرائیلی را ساقط کرد که دو فروند از نوع «هرمس۹۰۰» و دو فروند هم «هرمس ۴۵۰» بود.

اشکنازی بیان کرد: حزب الله دنبال معادله جدیدی در شمال و ممانعت از تحرکات نیروی هوایی در آسمان لبنان است. در روزهای اخیر حزب الله موشک های ضدهوایی به سمت جنگنده های ما شلیک کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha