۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85507994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رونمایی از ۳۰ کتاب دفاع مقدس در بوشهر

۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبر: 85507994
رونمایی از ۳۰ کتاب دفاع مقدس در بوشهر

بوشهر- ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: امسال ۳۰ کتاب در زمینه دفاع مقدس توسط نویسندگان این استان نوشته شده که بزودی رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا ،سرهنگ " علیرضا غریبی " روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پارسال ۶۰ عنوان کتاب در زمینه دفاع مقدس توسط نویسندگان بوشهری تهیه و چاپ شد.

وی افزود: رزمندگان استان بوشهر در سه جبهه دریایی، زمینی و هوایی در هشت سال دفاع مقدس نقش مهم و ویژه داشته‌اند.

غریبی ادامه داد: نقش رزمندگان استان بوشهر در نبرد با دشمنان در خلیج‌فارس حائز اهمیت است و در این راستا نیروی دریایی سپاه و ارتش حماسه آفریدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهربا اشاره به تولید دانش‌نامه و دایرةالمعارف دفاع مقدس استان بوشهر بیان کرد: در این راستا برنامه‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

وی یادآور شد: یک قطعه زمین برای ساخت موزه دفاع مقدس استان بوشهر اختصاص یافته و اکنون در حال طراحی و آماده‌سازی برای آغاز عملیات اجرایی است .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به یادمان شهدای گمنام در ۷۵ نقطه استان بوشهر تصریح کرد: برخی از یادمان‌های شهدای گمنام پیشرفت فیزیکی خوبی دارند ولی برخی دیگر نیاز به حمایت ویژه و تامین اعتبار برای ساخت یادمان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha