رییس بسیج زنان: شهدای زن اهل سنت مهر تباهی به تبلیغات دشمنان زدند 

مهاباد- ایرنا- رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: وجود ۳۹۲ شهیده اهل سنت در آذربایجان غربی، مهر تباهی بر تبلیغات دشمنان علیه این نظام و یاوه گویی های آنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مینا بیابانی روز پنجشنبه در اجلاس ۳۹۲ زن شهیده اهل آذربایجان غربی در مهاباد اظهار کرد: شهدای ما به ویژه شهیدان زن اهل سنت ثابت کردند که در سطح زمین هم می تواند آسمانی بود و در اوج آزادی به کمالات انسانی رسید.

وی اضافه کرد: زنان ما نمونه یک الگوی واقعی برای تمام بانوان هستند که در سخت ترین شرایط دوران جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی پای آرمان ها و اهداف خود و ارزش های اسلامی ماندند.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور بیان کرد: اگر اکنون زنان غزه، زنان لبنانی، یمنی و سوری در مقابل دشمنان اسلام شجاعانه مقاومت کردند، نشات گرفته از همت و جانفشانی زنان ایرانی است که اوج فداکاری آنان را در دوران دفاع مقدس سراغ داریم.

بیابانی با بیان اینکه زنان در ایجاد و مانایی نهضت اسلامی نقش برجسته و قابل تاملی داشته و دارند، تاکید کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که انقلاب اسلامی با حضور آحاد مردم اعم از زن و مرد حادث شد و در این بین زنان نقش برجسته، تاثیرگذار، هدایتگر و جهتده را بر عهده داشتند؛ موضوعی که امام خمینی(ره) همواره بر آن تاکید داشت و زنان را رهبران نهضت معرفی کرد.

جمهوری اسلامی توانایی مقابله با هر قدرتی را دارد

فرماندار ویژه مهاباد هم در این اجلاس گفت: به برکت خون شهیدان و رشادت و جانفشانی آنان به چنان عزت و اقتداری رسیدیم که توانایی مقابله با هر قدرت جهانی را داریم.

حسن عباسی با بیان اینکه ارزش دوران دفاع مقدس زمانی مشخص می شود که با سایر جنگ های طول تاریخ مقایسه شود، افزود: در همه جنگ های قبلی بخشی از سرزمین ایران جدا می شد ولی در دوران انقلاب اسلامی علی رغم نبود هیچ تشکیلات نظامی و تنها به واسطه شهامت و شجاعت مردان و زنان یک وجب از خاک خود را دشمنان واگذار نکردیم.

وی یادآود شد: هم اکنون هیچ تصمیم و فعالیتی در منطقه بدون نقش آفرینی جمهوری اسلامی امکان پذیر نیست که این عظمت و اقتدار حاصل خون شهیدان ماست.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از ۲۰۰ خانواده شهید اهل سنت آذربایجان غربی با اهدای لوح قدردانی شد؛ آذربایجان غربی دارای ۳۹۲ شهیده اهل سنت است که از این تعداد ۱۲۱ شهیده مربوط به شهرستان مهاباد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha