۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85508077
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

گیلان نیازمند پایگاه بیلیارد است

رشت - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره؛g ورزش و جوانان گیلان گفت: با توجه به استعدادهای موجود در این استان نیازمند پایگاه بیلیارد هستیم.

به گزارش ایرنا، مجتبی موسی نژاد روز پنجشنبه در مجمع سالانه هیات بولینگ و بیلیارد گیلان اظهار کرد: این استان یکی از قطب های برتر ورزش در کشور محسوب می شود که رشته های بیلیاردی نیز از این قاعده مستثتنی نیستند.

وی افزود: به همین دلیل برای کشف استعدادهای بیشتر در رشته های بیلیاردی، این استان نیازمند پایگاهی در این رشته است تا بتوانیم پشتوانه سازی مناسبی را در این خصوص انجام دهیم.

سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: این پایگاه باید در حد ورزشکاران این رشته باشد و برای احداث آن همه گونه همکاری را با هیات بولینگ و بیلیارد گیلان انجام خواهیم داد.

موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: هیات بولینگ و بیلیارد یکی از هیاتهای فعال و موفق در استان محسوب می شود که ورزشکاران شایسته‌ای دارد، ضمن اینکه این هیات انضباط مالی مناسبی هم دارد.

گیلان میزبان سه رویداد بزرگ رشته‌های بیلیاردی است

همچنین رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان در جریان این مجمع طی بازگو کردن عملکرد سال گذشته این هیات اظهار کرد: تیرماه امسال گیلان میزبان سه مسابقه بیلیارد قهرمانی کشور است.

سارنگ بزرگ چنانی افزود: با توجه به موافقت این فدراسیون، رقابت‌های پیشکسوتان زیر ۱۸ سال و نیز مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی کشور در رشته های ناین بال و اسنوکر در استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: شاهد رقابتهای بسیار زیبایی در این سه رویداد مهم باشیم و از سوی دیگر میزبانی شایسته برای ورزشکاران سراسر کشور باشیم.

به گزارش ایرنا، مجمع سالانه هیات بولینگ و بیلیارد گیلان روز پنجشنبه با حضور علی سلطان‌پور سرپرست این فدراسیون و همچنین اعضای مجمع عمومی این هیات در گیلان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha