۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85508186
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۷۰هزار دانشجوی دانشگاه یاسوج از بورسیه تحصیلی بهره مند شدند

یاسوج -ایرنا-رییس دانشگاه یاسوج گفت:تاکنون ۷۰هزار دانشجوی این دانشگاه از بورسیه تحصیلی بهره مند شدند.

به گزارش ایرنا، بهادر کرمی روز چهارشنبه در رویداد جام رسانه امید یاسوج افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است میزان بهره مندی از بورسیه تحصیلی در دانشگاه دولت یاسوج به سه برابر افزایش یابد.

وی بیان کرد: راه اندازی ۱۷ کد رشته در مقاطع مختلف تحصیلی( کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی) از اقدام های ماندگار دولت سیزدهم در دانشگاه یاسوج بوده است.

رییس دانشگاه یاسوج با اشاره به انجام چندین مناظره در انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفند ماه پارسال در این مرکز صورت گرفت اشاره کرد و تاکید کرد:این آیین ها نشاط خوبی به فضای سیاسی استان داد.

کرمی تاکید کرد: در زمان حاضر ۱۵۰دانشجوی خارجی در دانشگاه دولتی یاسوج در حال تحصیل هستند.

وی با یادآوری این نکته که ۲هزار و ۸۰۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهور شهید و هیات دولت برای انجام فعالیت های عمرانی این مرکز علمی تصویب شده تاکید کرد: توجه دولت سیزدهم به تقویت زیرساخت های آموزش عالی در استان ویژه بوده است.

کرمی تصریح کرد: راه اندازی هشت آزمایشگاه، تعمیر خوابگاه ها، جذب ۳۰عضو هیات علمی جدید و توجه به پژوهش محوری و همچنین امور رفاهی دانشجویان و کارکنان دانشگاه گوشه ای از خدمات دولت سیزدهم برای کمک به بهبود کیفیت دانشگاه یاسوج در سه سال گذشته تاکنون بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha