۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85508223
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گام دوم عملیات بهسازی روشنایی بزرگترین تفریحگاه ساحلی خوزستان آغاز شد

دزفول – ایرنا - معاون امور شهر شهرداری دزفول گفت: مرحله دوم عملیات بهسازی روشنایی تفریحگاه علی کله به عنوان بزرگترین بوستان ساحلی خوزستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

هادی حلیم زاده روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بهسازی و تقویت روشنایی این بوستان به منظور رفاه حال شهروندان و گردشگران در تفرجگاه آغاز شد افزود: بهسازی و بهبود مستمر زیرساخت های خدماتی و رفاهی تفریحگاه ساحلی علی کله به عنوان یکی از مهمترین مراکز گردشگری دزفول و خوزستان، از اولویت‌های شهرداری است.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت نور در شهرداری دزفول به منظور بهبود روشنایی پارک ها، معابر و بوستان های این شهر بیان کرد: اجرای روشنایی بوستان های رعنا، بهار آزادی، میدان امام علی (ع)، میدان خلیج فارس، بلوار مقاومت و ملاصدرا به عنوان اولویت در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که این طرح ها بر اساس اولویت تا پایان امسال عملیاتی می شوند.

گام دوم عملیات بهسازی روشنایی بزرگترین تفریحگاه ساحلی خوزستان آغاز شد

معاون شهردار دزفول تاکید کرد: افزایش امنیت، جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی و ایجاد فضایی مطلوب برای تفریح و استراحت شهروندان و گردشگران از جمله اهداف اجرای عملیات بهسازی روشنایی بوستان علی کله است.

وی با بیان اینکه بوستان ساحلی علی کله به ویژه در ایام گرم سال میزبان دهها هزار نفر از شهروندان و گردشگران است ادامه داد: علاوه بر بهسازی روشنایی، برنامه‌هایی برای افزایش فضای سبز و بهبود امکانات رفاهی در تفریحگاه‌های شهر نیز در دست اقدام است.

به گزارش ایرنا، بوستان علی کله یکی از بزرگترین بوستان‌های ساحلی خوزستان است که در تابستان میزبان دهها هزار نفر از شهروندان دزفول و خوزستان است.

همچنین به منظور ارتقای ایمنی شهروندان حاضر در این بوستان ساحلی علاوه بر استقرار پایگاه ثابت امداد نجات هلال احمر در این بوستان، آتش نشانی دزفول نیز از استقرار تیم غریق نجات این سازمان در تفریحگاه علی کله به منظور جلوگیری از حوادث غرق شدگی خبر داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha