«قالیباف» نامزد مورد حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی شد

تهران- ایرنا- دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از نامزدی «محمد باقر قالیباف» در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «حبیب‌الله بوربور» دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، امروز پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه در جلسه ای که با حضور اعضای مشورتی، مرکزی و استانی برگزار شد، از " محمد باقر قالیباف" بعنوان نامزد مورد حمایت این حزب خبر داد و تصریح کرد: در واقع چنین تصمیمی با توجه به توانایی آقای قالیباف در سرو سامان دادن به وضعیت موجود توسط اکثریت اخذ شد.

بوربور، در این جلسه، «محمد باقر قالیباف» را مُتدین، انقلابی و شخصی با کارنامه درخشان مسئولیتی در خدمت نظام و ولایت فقیه توصیف و تاکید کرد: جمعیت وفاداران بر اساس شایسته سالاری در میان کاندیداهای تایید شده توسط شورای نگهبان و همچنین در راستای تغییر، تحول و توسعه کشور وی را برای تکیه زدن بر کرسی ریاست جمهوری مطلوب دانست.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی همچنین افزود: اتخاذ این حمایت با توجه به کارنامه مطلوب و راضی کننده او در دوران مسئولیت هایش بوده است.

رئیس اصولگریان خانه احزاب کشور در پایان اظهار داشت: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به تاسی از رهنمودهای امام خامنه ای، مبنی بر اهمیت انتخابات و حضور حداکثری ملت پای صندوقهای رای، از مردم عزیز ایران اسلامی دعوت می نماید تا در این روز حماسی شرکت کنند و تبلیغات دلسرد کننده دشمنان را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش برآب کنند.

شایان ذکر است، حبیب الله بوربور، اخیراً در مصاحبه ای که با یکی از خبرگزاری ها انجام داد، گفته بود: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور به صورت هماهنگ عمل می کند و اینگونه نیست که مثلاً ستاد انتخاباتی در استان بوشهر از یک کاندید حمایت کند و ستاد دیگر در استان اصفهان از شخص خاص دیگر پیروی نماید.

متن بیانیه کامل بیانیه به شرح زیر است:

با استعانت از الطاف الهی و در راستای منویات مقام‌معظم رهبری، نهصدو هفتادو دومین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، که با حضورب نخبگان سیاسی و دبیران استانهای سراسر کشور و شورای مرکزی با رویکرد برسی و تعیین نامزد معبول، اصلح و کار آمد برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۴ در محل دفتر مرکزی جمعیت برگزار گردید.

موارد ذیل بعنوان بیانیه پایانی نشست جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی مورد تصویب قرار گرفت:

-ضمن تاکید بر حضور حداکثری آحاد مردم شریف ایران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، جهت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و رفع تنگناهای اقتصادی و استفاده از ظرفیت نیروهای کار آمد و انقلابی، از نامزد اصلح،کارآمد انقلابی جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف حمایت قاطع خود را اعلام می نمائیم.

امید است عقلای دلسوز جریان انقلابی نسبت به حمایت از محمد باقر قالیباف اجماع لازم‌بعمل آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha