۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱
کد خبر: 85508337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازی‌های بریکس-کازان؛ محمودپور به فینال A روئینگ صعود کرد

تهران- ایرنا- نماینده تیم روئینگ ایران در بازی‌های بریکس به میزبانی روسیه، در شانس مجدد دور مقدماتی در رقابتی سخت با حریفان قدر المپیکی، جهانی و اروپایی در رده دوم قرار گرفت و به فینال A راه یافت.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، مسابقات روئینگ بریکس به میزبانی کازان از امروز آغاز شد که امیرحسین محمودپور نخستین نماینده ایران در تیم دانشگاه آزاد اسلامی در دور مقدماتی سبک‌وزن تک نفره با ۲ حریف از روسیه، ارمنستان، بلاروس و قزاقستان به رقابت پرداخت و با رکورد ۷:۱۹.۲۶۵ دقیقه در رده سوم قرار گرفت و به شانس مجدد راه یافت.

پاروزن کشورمان در شانس مجدد در رقابتی سخت با حریفان جهانی و اروپایی ارمنستان، روسیه و ازبکستان با رکورد ۷.۱۹ دقیقه در رده دوم قرار گرفت و به فینال A راه یافت.

پیش از این کیمیا زارعی دیگر نماینده شایسته کشورمان در تعیین خط سبک‌وزن تک‌نفره در رقابتی سخت به مصاف حریفان قدر المپیکی، جهانی و اروپایی روسیه، امارات، بلاروس و قزاقستان رفت و با رکورد ۸.۱۸ دقیقه در رده چهارم قرار گرفت.

فینال مسابقات تک‌نفره فردا برگزار می‌شود. فرزین رضایی و سمانه کرمی هدایت تیم روئینگ‌ دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده دارند. کیمیا زارعی، ساقی ملکی، مهنا حاجی حسینی، آیگین کریمی، امیرحسین محمودپور و امیررضا عبدالی نیز ترکیب این را در این مسابقات در مواد تک نفره، دونفره و چهارنفره سنگین‌وزن و سبک‌وزن تشکیل می‌دهند.

مسابقات روئینگ بریکس از ۲۴ تا ۲۷ خرداد با حضور ۱۰ کشور روسیه، بلاروس، صربستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، امارات متحده عربی، هند و آذربایجان در شهر کازان روسیه در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha