۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85508377
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور در انتخابات ریاست جمهوری موجب اقتدار ایران می‌شود

بروجرد – ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب اقتدار و عظمت ایران اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد که در مصلای این شهر برگزار شد، افزود: انتظار می‌رود داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با همدلی و وحدت رویه نسبت به معرفی برنامه‌های خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: از داوطلبان انتخابات انتظار داریم ادب اسلامی را در مناظرات گفت‌ و گوها و اظهار نظرها رعایت کنند.

خطیب جمعه بروجرد تاکید کرد: داوطلبان باید از تخریب رقبا پرهیز کرده و با یکدیگر در فضایی پر از رفاقت به رقابت بپردازند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: از همه مردم درخواست می شود با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای بار دیگر پایبندی به آرمان‌های امام خمینی (ره) و نظام اسلامی را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام در دنیا و کاهش آسیب‌ها خواهد شد.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: همچنین ملت ایران باید از بین این داوطلبان اصلح‌ترین، متعهدترین، ساده زیست، توانمند و مطیع رهبر معظم انقلاب را انتخاب کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز اعلام جنگ منافقین با جمهوری اسلامی افزود: در روز ۳۰ خرداد سال ۶۰ این گروه کمونیستی علیه جمهوری اسلامی دست به اسلحه بردند و موجب شهادت سه هزار نفر از نیروهای انقلابی شدند اگرچه این گروه نهایت منهدم و از بین رفتند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران اضافه کرد: این انقلاب را افرادی همچون شهید چمران محافظت و به پیروزی رساندند و این مهم بسیار ارزشمند است.

خطیب جمعه بروجرد ادامه داد: انقلاب شهدای بزرگی همچون بهشتی، رجایی، باهنر، چمران و شهید سلیمانی را فدا کرده و بسیار شهدای دیگر که هر کدام در عالم بی‌نظیر هستند.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: ملت ایران هرگز به دلیل شرایط اقتصادی از آرمان‌های انقلاب دست بر نخواهند داشت و همگان دیدیم در شهادت شهدای خدمت ملت ایران چگونه سنگ تمام گذاشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha