تکمیل پروژه‌های نیمه تمام درمانی در اولویت دولت سیزدهم

بروجرد - ایرنا - مدیرعامل تامین اجتماعی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام درمانی در اولویت دولت سیزدهم بود، گفت: توسعه خدمات درمانی یکی از رویکردهای مهم دولت مردمی سیزدهم و رییس جمهور شهید بود که تا آخرین روز از دولت ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرهاشم موسوی روز پنجشنبه درحاشیه آیین افتتاح بیمارستان کوثر بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی تلاش‌ها به کار گرفته شد تا تمامی پروژه‌های درمانی که از سال‌های قبل نیمه تمام مانده بود را تکمیل و افتتاح کنیم.

وی افزود: پروژه بیمارستان کوثر نیز یکی از طرح‌های نیمه تمامی بود که در دولت سیزدهم امروز به بهره برداری رسید؛ این طرح در مساحتی حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع دارای بخش های مختلف است که متراژ پلی کلینیک تخصصی آن حدود ۱۲ برابر افزایش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع به مساحت پلی کلینیک تخصصی این مرکز درمانی افزوده شده و تمام نیازهای تخصصی درمانی بیمه شدگان تامین و دیگر و نیازی به اعزام بیمار به خارج از شهرستان نیست.

موسوی ادامه داد: انتظار می رود استاندار لرستان، نماینده مردم بروجرد در مجلس و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند که نیروهای تخصصی مورد نیاز به این مرکز درمانی اعزام و روند خدمت در این مرکز تخصصی‌تر شود.

مدیرعامل تامین اجتماعی اضافه کرد: ا ۱۳۰ پروژه درمانی دیگر در سراسر کشور در حال اجراست که با تاکیداتی رییس جمهور شهیدمان داشتند، اکثر این پروژه ها در مناطق کم برخوردار واقع شده‌اند.

وی گفت: در لرستان سه طرح درمانی دیگر در دست ساخت داریم که یکی از پروژه ها که تقریبا با این دولت آغاز شد درمانگاه تخصصی الشتر است که بصورت موقت راه اندازی شد؛ 2 طرح دیگر نیز توسعه بیمارستان نرگس دورود با 90 درصد پیشرفت و درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان خرم آباد با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیرعامل تامین اجتماعی ادامه داد: برای تکمیل این طرح‌ها حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

موسوی با بیان اینکه میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی بسیار بالا است، گفت: امیدواریم تجهیزات و نیروی انسانی هم متناسب با این پروژه ها تامین شود.

وی اضافه کرد: در ۲ سال گذشته حدود ۴۰۰ نیروی انسانی از طریق آزمون جذب تامین اجتماعی استخدام شده‌اند.

مدیرعامل تامین اجتماعی بیان کرد: در رابطه با طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان منتظر هستیم موارد قانونی برنامه هفتم ابلاغ شود و برابر آن اجرایی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha