جلیلی می تواند در رفع مشکلات کشور اثر گذار باشد

بوشهر-ایرنا- عضو ستاد مرکزی سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جلیلی دارای توانای‌ های وسیعی در عرصه های مختلف است که می تواند در رفع مشکلات کشور اثر گذار باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «رحیم نوعی اقدم» شامگاه پنجشنبه در مسجد توحید شهر بوشهر اظهار کرد: با بررسی مولفه‌های نظام جمهوری اسلام در مقیاس جهانی، منطقه‌ای، داخلی، تحریم‌ها، تهدیدها و درگیری‌ها، وجود یک رئیس‌جمهور مقتدر، امین و از جنس مردم می تواند برای کشور راهگشایی کند.

وی افزود: مردم به دنبال انتخاب رئیس‌جمهوری هستند که از جنس خودشان باشد، بر همین اساس وقتی شماره حساب کمک به ستاد جلیلی در فضای شبکه های اجتماعی بارگزاری شد، تا بعد از ظهر امروز ۱۱ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع آوری شده است.

عضو ستاد مرکزی جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: این موضوع نشان می دهد که این داوطلب از جنس مردم است و مردم او را دوست دارند.

نوعی اقدم یادآور شد: بررسی های ما در سطح کشور نشان می دهد که انبوهی از مردم عاشقانه و مجاهدانه اقدام به برپایی ستادهایی برای جلیلی کرده و با دعوت گسترده برای پیوستن آحاد جامعه به ایشان تلاش می کنند.

وی ادامه داد: با وجود این که افرادی حاضر بودند مبالغ کلانی به ستاد ایشان کمک کنند اما جلیلی به دلیل این که امکان دارد در آینده این افراد خواسته های داشته باشند که سبب ضایع شدن حقوق مردم شود، نپذیرفتند.

عضو ستاد مرکزی جلیلی یادآور شد: به اعتقاد ما، این داوطلب می تواند در مسیر امامین انقلاب، شهید رجایی، شهید رئیسی و گفتمان شهدا قرار گیرد و با آن تواضع، پاکدستی و مردم‌داری به کشور و نظام خدمت کند.

بیشتر بخوانید

رئیس ستاد جلیلی در استان بوشهر منصوب شد

نوعی‌اقدم عنوان کرد: جلیلی اشرافیت کاملی بر ظرفیت ها و مشکلات کشور دارد و سال ها پیش با تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان در زمینه های مختلفی از جمله معادن، نفت، آموزش و پرورش، حمل و نقل و دریا طرح های مطالعاتی خوبی انجام داده‌اند که اجرای آن برای کشور مفید است.

وی گفت: بخشی از این مطالعات کاربردی در اختیار رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم قرار گرفت که از آن استفاده نکرد اما رئیس جمهور شهید در دولت سیزدهم، از این برنامه‌ها استفاده خوبی انجام داد که در رفع مشکلات کشور اثرگذار بوده است.

 عضو ستاد مرکزی جلیلی بیان کرد: نگاه جلیلی به رفع مشکلات کشور، وحشت به تن دشمن انداخته و بر همین اساس خط تخریبی وسیعی توسط شبکه های معاند در خارج از کشور و حامیان داخلی آنها، علیه این داوطلب از جنس مردم، شکل گرفته است.

نوعی اقدم ادامه داد: در نظامی اسلامی، مردم ولی نعمت و صاحب نظام و انقلاب هستند و همه مسئولان نوکر مردم به شمار می روند که این شکل از زمامداری در جلیلی به عنوان یاور مردم دیده می شود.

وی عنوان کرد: دومین و مهمترین ویژگی جلیلی، نگاه به داخل برای رفع مشکلات کشور با استفاده از ظرفیت های موجود است.

عضو ستاد مرکزی جلیلی ادامه داد: انتخاب ما باید صحیح باشد تا رشد اقتصاد و رفع مشکلات کشور با اقتدار و فارغ از نگاه ذلیلانه همراه شود.

شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر نیز برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha