فعالیت ستاد انتخاباتی پزشکیان در یزد آغاز شد + فیلم

یزد- ایرنا- ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پنجشنبه شب با حضور جمعی از اقشار مختلف در استان یزد راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، ستاد این نامزد انتخابات ریاست جمهوری پنجشنبه شب در خیابان شهید چمران یزد فعال شد و "محمدعلی طالبی "رییس ستاد پزشکیان در یزد و استاندار سابق یزد یا تشریح اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه بر بسترسازی برای افزایش مشارکت اقشار مختلف در انتخابات تاکید کرد.

همچنین در ادامه وزیر آموزش و پرورش در دولت دوازدهم نیز حضور گسترده همه افراد در انتخابات ریاست جمهوری را موضوعی مهم بیان کرد.

" محسن حاجی میرزایی " بیان کرد: آحاد مردم ایران باید بدانند که انتخابات و حضور در پای صندوق‌های اخذ رای بسیار اهمیت دارد و همین مشارکت بالا باعث تشکیل یک دولت قدرتمند می شود.

وی بیان کرد: در کشور هنوز ناترازی‌های زیادی در بخش‌های انرژی ،تولید، آب و سایر موارد وجود دارد و باید برای حل آنها با جلب مشارکت مردم بیش از گذشته تلاش و اقدام موثر صورت گیرد و پشتوانه آن قطعا برگزاری انتخابات پرشور است.

وی بیان کرد: تقویت امید به آینده در بین مردم موضوع مهمی است که باید برای ترویج آن بیش از گذشته در کشور اقدام به عمل آید و همه آحاد مردم در قبال کشور مسئولیت دارند و عرصه انتخابات تجلی گاه این مهم است .

شورای نگهبان قانون اساسی اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرده است که بر اساس حروف الفبا مسعود پزشکیان،مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی،علیرضا زاکانی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمد باقر قالیباف با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha