جلیلی: شرکت صنایع آذرآب به همت شهید رئیسی احیا شد/ اکنون نوبت جهش این شرکت است

تهران- ایرنا- سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع کارگران و مدیران شرکت آذراب با تاکید بر اینکه شرکت صنایع آذرآب به همت شهید رئیسی احیا شده است، گفت: هم‌اکنون نوبت جهش این شرکت است یعنی باید بتواند اشتغال و ارز آوری هر چه بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در سومین سفر استانی خود به استان مرکزی سفر کرده است، دقایقی پیش در جمع مدیران و کارگران شرکت آذراب اراک حاضر شد و به گفت‌وگوی رو در رو و صمیمی با آنان نشست.

جلیلی در این دیدار با تاکید بر اینکه شرکت صنایع آذرآب به همت شهید رئیسی احیا شده است، گفت: هم‌اکنون نوبت جهش این شرکت است یعنی باید بتواند اشتغال و ارز آوری هر چه بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایرنا، سعید جلیلی در سومین سفر استانی خود، عصر امروز به استان مرکزی سفر کرد. وی پس از بازدید و گفت‌وگو با کارگران کارخانه هپکو در جمع پرشور مردم اراک در مصلی این شهر حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

سعید جلیلی متولد ۱۳۴۴ در مشهد است که پیش از این دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره کننده هسته‌ای ایران با کشورهای غربی بود.

جلیلی از سال ۱۳۸۶ تا ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با کشورهای غربی بود. در سال ۱۳۹۲ در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد، و بیش از ۴ میلیون رای کسب کرد و نفر سوم شد. جلیلی از همان سال عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی است.

شورای نگهبان، ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ اسامی ۶ کاندیداهای احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اعلام کرد و صلاحیت مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی برای شورای نگهبان احراز شد.

براساس اعلام وزارت کشور، نامزدها ۱۵ روز فرصت دارند که برنامه‌های خود برای جایگاه ریاست جمهوری را اعلام کنند و در نهایت رای گیری برای انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیرماه انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha