فیلم | تاکید استاندار مازندران بر ضرورت لایروبی رودخانه چالوس تا بررسی علل وقوع سیل کندوان

نوشهر - ایرنا - یوسف نوری استاندار مازندران بامداد روز جمعه پس از حضور در نقاط سیل زده جاده کندوان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: افزون بر مشخص شدن علت وقوع سیل همچنین باید امکانات و تجهیزات لایروبی رودخانه چالوس تقویت شود.

به گزارش ایرنا، به دنبال بارندگی شدید و طغیانی شدن رودخانه ها به ویژه چالوس در حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته متاسفانه این بلای طبیعی علاوه بر انسداد جاده کندوان و زمین گیر شدن شمار زیادی از خودروها در حین گذر از این مسیر بلکه سبب آبگرفتگی مراکز پذایریی و آب بردگی ۲ دستگاه خودرو شد.

در جریان بازدید استاندار مازندران از این نقاط سیل زده شماری از مسوولان، کوتاهی در لایروبی کردن رودخانه چالوس، روند لاک پشتی پیمانکاران در لایروبی رودخانه ها ، ضعف اینترنت ، وجود درختان مزاحم در مسیر رودخانه و محدودیت های زیست محیطی را از عوامل وقوع سیل در این جاده پردد کشور مطرح کردند

پس از واقعه سیل در شب گذشته بنا به دستور استاندار پنج گروه امدادی از دستگاه های اجرایی و نهادهایی مانند راهداری، آب منطقه ای، بسیج و امداد و نجات همراه با امکانات و تجهیزات در محل وقوع حادثه اعزام شدند و مشغول امداد رسانی هستند.

فیلم | تاکید استاندار مازندران بر ضرورت لایروبی رودخانه چالوس تا بررسی علل وقوع سیل کندوان

افزون بر آن اورژانس بیمارستان های نوشهر و چالوس هم به حالت آماده باش هستند.

جاده چالوس - کرج حدود ۱۶۰ کیلومتر است که حدود ۸۰ کیلومتر از طول این مسیر مربوط به حوزه بخش مرزن آباد ( کندوان ) شهرستان چالوس است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha