۶ روستای تبریز در وضعیت قرمز آبی هستند

تبریز - ایرنا - مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از مشکل آبرسانی به ۱۶ روستای تبریز خبرداد و گفت: از این تعداد روستا، ۱۰ روستای در وضعیت زرد و ۶ روستا در وضعیت قرمز آبی قرار دارند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، محمد خانی با بیان اینکه از ۶۴ روستای دارای سکنه تبریز، ۴۸ روستا در وضعیت سفید آبی هستند، افزود: برنامه ریزی برای آبرسانی پایدار به روستاهای دارای تنش آبی، انجام شده است و این روستاها از محل اعتبارات محرومیت زدایی، استانی و داخلی آبرسانی خواهند شد.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مشکل آبرسانی سه روستا از محل انعقاد تفاهم نامه (مرحله دوم اعتبارات محرومیت زدایی)، ۱۱ روستا از محل اعتبارات استانی و سه روستای دیگر از محل اعتبارات داخلی در سال جاری رفع می‌شود.

خانی همچنین از مشکل آبرسانی به ۱۳ روستای شهرستان آذرشهر خبرداد و گفت: این روستاها نیز با همکاری بنیاد خیریه ابراهیمی، امسال به آب پایدار دسترسی خواهند یافت.

وی با بیان اینکه شهرستان آذرشهر ۳۴ روستا دارد گفت: تعداد ۲۱ روستا در وضعیت سفید آبی، پنج روستا در وضعیت زرد و هشت روستا در وضعیت قرمز آبی قرار دارند.
خانی یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکل آبرسانی به روستاهای این شهرستان از محل انعقاد تفاهم نامه(مرحله دوم اعتبارات محرومیت زدایی) شامل چهار روستا، از محل اعتبارات استانی شامل ۲ روستا و از محل اعتبارات داخلی شامل هفت روستا در سال جاری رفع می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha