تسهیل ارائه خدمات به بیماران صعب‌ العلاج از اصول هلال احمر است

زنجان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت:روان‌سازی و تسهیل ارائه خدمات تشخیصی، درمانی، دارویی و حمایتی به بیماران صعب‌العلاج از اصول هلال احمر است که اقدامات و هماهنگی لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حکمت‌اله هاشمی روز جمعه در مراسم امضای تفاهم‌ نامه هلال‌ احمر و موسسه خیریه امدادگران عاشورا، افزود: این تفاهم نامه با هدف ارائه خدمات تشخیصی، درمانی، دارویی و حمایتی به بیماران سرطانی و صعب العلاج با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی های دو مجموعه در سطح ملی و استانی منعقد شد.

وی، نهادینه کردن فرهنگ اصیل دوران دفاع مقدس، هم افزایی در زمینه‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت، فرهنگ بشردوستی و آمادگی در برابر مخاطرات با استفاده از ظرفیت های متقابل در سطح جامعه را از دیگر اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌ نامه طرفین باید نسبت به تبادل آمار و اطلاعات مورد نیاز در بستر الکترونیک در زمینه های مرتبط و با حفظ محرمانگی مشخصات، حداکثر همکاری را داشته باشند.

وی، ارتقای سطح سلامت عموم مردم با بهره‌گیری از امکانات و فضاهای آموزشی را از مقررات این تفاهم نامه بیان کرد و گفت: در ارائه آموزش‌های عمومی پیشگیری و کنترل بیماری سرطان، تغذیه سالم، معنویت درمانی، روان درمانی، آمادگی در برابر مخاطرات و کمک‌های اولیه برای مخاطبان و ذینفعان دو مجموعه و همچنین عموم مردم همکاری مشترک خواهیم داشت.

این مسوول برگزاری نشست های علمی و نمایشگاه‌های مرتبط با فعالیت های طرفین، برگزاری یادواره های شهدا و همایش های فرهنگی با موضوعات دفاع مقدس و مقاومت، مشارکت در انجام فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و بهره برداری از نتایج آن در نشریات تخصصی را از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه بیان کرد.

این تفاهم‌نامه همکاری میان جمعیت هلال‌ احمر و موسسه خیریه امدادگران عاشورا در سراسر کشور در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha