امام جمعه یزد: مردم در انتخاب رییس جمهور اصلح، جدی باشند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم مومن و ولایتمدار ایران باید در انتخاب ریس جمهوری اصلح در تراز نظام و انقلاب اسلامی جدی باشند.

به گزارش ایرنا، آیت‌آلله "محمدرضا ناصری" در خطبه‌‍‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: مردم باید ضمن حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات، برای گزینش فردی اصلح تلاش جدی داشته باشند.

وی یاد و خاطره شهید آیت الله رییسی را گرامی داشت و ادامه داد: باید اهداف شهید جمهور و شهید خدمت و تلاش برای حل مسائل و کمک به نظام ادامه داشته باشد.

امام جمعه یزد گفت: داشتن روحیه ولایتمداری و ایمان و اخلاص و خدمتگزاری موضوع مهمی است که باید در انتخابات به صورت جد مدنظر آحاد مردم باشد.

ناصری به توطئه دشمنان در جنگ ترکیبی و تبلیغاتی علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: باید مردم و مسئولان همواره مواظب ترفندهای استکبار جهانی باشند.

امام جمعه یزد: مردم در انتخاب رییس جمهور اصلح، جدی باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: مردم در تعیین سرنوشت خود در انتخابات پیش رو خیلی باید دقت کنند که خدای ناکرده از مسیر حق و اهداف شهدا دور نشوند.

ناصری به عید سعید قربان و همچنین روز عرفه و روز نیایش اشاره کرد و از مردم و جوانان خواست قدر لحظات ملکوتی ارتباط با حضرت حق را بدانند.

وی همچنین شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) را تسلیت گفت و در خصوص فضایل و مناقب گسترده این امام همام مطالبی ارائه کرد.

نمازجمعه در ۲۷ نقطه استان یزد برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha