۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۳۸
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85509128
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جاده کندوان دوباره مسدود شد

۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۳۸
کد خبر: 85509128
جاده کندوان دوباره مسدود شد

نوشهر- ایرنا - رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به بازگشایی عصر امروز محور کندوان بعد از وقوع سیل، این مسیر دقایقی پیش بار دیگر مسدود شد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات پاکسازی نقاط سیل‌زده جاده چالوس از صبح امروز(جمعه) با حضور گروه‌های مختلف امدادی آغاز شد و با پاکسازی و ایمن‌سازی جاده این مسیر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز برای تردد خودروها بازگشایی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: اما اکنون امکان تردد در این مسیر وجود نداردو با توجه به فعال بودن ماشین‌آلات سنگین برای پاکسازی کامل حاشیه جاده و همچنین بهسازی مسیر رودخانه توصیه می‌شود رانندگان از مسیر جایگزین جاده هراز و فیروزکوه تردد کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران اضافه کرد: با توجه به لغزنده بودن مسیر احتمال وقوع بارش تا فردا(شنبه) و احتمال ریزش سنگ در این مسیر به رانندگان توصیه می کنیم از مسیر جایگزین استفاده کنند و اکنون امکان تردد در این محور وجود ندارد و از تردد خودروهای عبوری از آن جلوگیری شده است.

به گزارش ایرنا، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ بارش‌های رگباری در ارتفاعات چالوس منجر به طغیانی شدن رودخانه چالوس و وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد که این سیل خساراتی را نیز به دنبال داشت.

طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده پس از این سیل در منطقه دزدبن جاده چالوس و محدوده رستوران دربند چند خودرو گرفتار سیلاب شدند و جریان شدید آب دست‌کم هفت خودرو را طعمه خود کرد.

در این سیل علاوه بر خسارت به زیرساخت‌ها و برخی واحدهای تجاری حاشیه جاده، ۱۶ نفر مصدوم و سه نفر مفقود شدند. همزمان با تلاش تیم‌های امدادی برای پاکسازی جاده و بازگشایی مسیر رودخانه، جست‌وجو برای مفقودان حادثه نیز توسط نیروهای امدادی در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha