رئیس ستاد انتخاباتی پورمحمدی در استان اردبیل: اجماع نامزدهای همسو ضرورت دارد

اردبیل - ایرنا - قائم مقام شورای وحدت استان و رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در استان اردبیل گفت: موضع رسمی ما در استان به تبع شورا و ستاد مرکزی در کشور پیرامون انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ضرورت اجماع نامزدهای انقلابی و همسو است.

مصطفی کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران ۶ نامزد مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند و امروز مسئله اصلی و مهم برای همه ما ایرانیان، حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور در تراز انقلاب و اسلام است.

وی افزود: باید فردی که به عنوان اصلح و ارجح انتخاب می‌کنیم، در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و حل و رفع مشکلات داخلی و خارجی گام بردارد و خدمتگزار خوبی برای ملت بزرگ ایران باشد.

این فعال سیاسی ادامه داد: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که قوی، مردمی، انقلابی و بی‌حاشیه باشد و در حوزه‌های سیاست داخلی و سیاست خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی اضافه کرد: فردی که قرار است راهی پاستور شود، باید مشکلات مردم و جامعه را با تیم قوی جهادی و مقتدر خود در ترکیب هیات دولت حل کند و هر سال به شعار و عنوان سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان راهبرد و مسیر حرکت تعیین می‌کنند، توجه کند.

قائم مقام شورای وحدت استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به تعدد کاندیداها اعتقاد دارم باید با اجماع وحدت و همدلی گام برداریم و در غیر این صورت شاهد تقسیم آرا بین کاندیداهای طیف انقلابی خواهیم بود و در این صورت احتمال دارد انتخابات به دور دوم کشیده شود.

کریمی با بیان اینکه میزان رای مردم است، تصریح کرد: لازم است پنج نامزد همسو با یکدیگر رایزنی کنند و در صورت ضرورت، به اجماع منطقی برسند.

وی خاطرنشان کرد: بازه زمانی مناسب برای رسیدن به تصمیم شجاعانه فوق، سوم تا پنجم تیرماه است که به نظر می‌رسد حجت‌الاسلام پورمحمدی گزینه مناسب، بی‌حاشیه ، توانمند و پاکدست برای رقابت نهایی انتخابات هست.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران همزمان در سراسر کشور هشتم تیرماه برگزار می‌شود و ۶ نامزد از سوی شورای نگهبان برای این رقابت‌ها تایید صلاحیت شده‌اند.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha