روحانیت معیارهای فرد اصلح برای ریاست‌ جمهوری را تبیین کند

کرمانشاه - ایرنا - رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا انتخابات پیش‌ روی ریاست جمهوری را سرنوشت‌ ساز دانست و بیان کرد: برای انتخاب فرد اصلح، ولایت‌ مدار و با توان مدیریت بالا تلاش کنیم از این روی وظیفه روحانیت بیان معیارهای اصلح است اما نباید به مصادیق (جانبداری) ورود کرد.

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه نبی اکرم، علی سعیدی در نشست جهاد تبیین با حضور ائمه جمعه و روحانیون استان کرمانشاه در مجتمع بعثت اظهار کرد: درک نظام ولایی و تبعیت از اوامر الهی و فرامین ائمه اطهار از کاربردی‌ ترین مباحثی است که آینده طلاب را تضمین کرده و سبب پیشرفت جامعه به ویژه طلاب و روحانیون می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم قاعده انقلاب دینی و رمز بقای آن هستند گفت: داشتن بصیرت و شناخت دقیق ولایت فقیه حائز اهمیت است و لذا هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌ دشمن ضروری است چراکه می خواهند ولی فقیه را به حاشیه بکشانند.

حجت الاسلام والمسلیمن سعیدی با اشاره به وجود جبهه حق و باطل افزود: سردمداری جبهه حق ایران اسلامی و سردرمداری جبهه باطل دولت های استکباری و رژیم صهیونیستی هستند و ملت ما امروز یک رسالت مهمی بر دوش دارد که اگر غفلت کنیم باعث ریزش و سقوط فردی و اجتماعی می‌شود.

روحانیت معیارهای فرد اصلح برای ریاست‌ جمهوری را تبیین کند

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در ادامه سخنان خود اظهار کرد: شکل گیری جبهه مقاومت و تشکیل جبهه چند ملیتی مقاومت موجب شکست راهبردها و نقشه های رژیم صهیونیستی شده است و عملیات جنگ ۳۳ روزه، طوفان الاقصی و وعده صادق موجب گردید دکترین و سیاست رژیم صهیونیستی نابود شود.

به اعتقاد وی هدف اسرائیل از حمله به کنسولگری ایران در سوریه بهم ریختن نظام فکری جبهه مقاومت، ایجاد رعب و وحشت و تهدید بیشتر نسبت به چهره های شاخص ایران در سطح منطقه، کشاندن پای جمهوری اسلامی به جنگ، خروج رژیم صهیونیستی از بن بست و کاهش حمایت ایران از مقاومت است اما به لطف خدا و درایت رهبری، شکست خوردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha