اورژانس بیمارستان شهدا کرمانشاه با ۸۰ درصد پیشرفت در دست ساخت است

کرمانشاه - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اعلام اینکه ساخت اورژانس بیمارستان شهدا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: اورژانس جدید بیمارستان شهدا فضایی بیش از سه هزار و ۲۰۰ متر مربع در ۲ طبقه را در اختیار ما قرار می دهد و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

دکتر میثم حجتی‌پور روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان کرمانشاه، افزود: از فضای فعلی اورژانس هم می‌توانیم برای اتاق‌های عمل بیمارستان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه گزارش های سال گذشته در بخش های مختلف نشان از افزایش عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی دارد، گفت: سال گذشته سه میلیون و ۲۰۰ هزار مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی داشتیم و برای سهولت در روند درمان بیماران با یک هزار و ۵۰۰ مرکز قرارداد همکاری داریم و هر مرکزی هم که تمایل داشته باشد می‌توانیم با هم قرارداد همکاری امضا کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه میزان رضایتمندی از خدمات درمانی تامین اجتماعی ۸۷ درصد است گفت: در ارزیابی انجام شده مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در سال گذشته، رتبه اول کشور را کسب کرد.

حجتی‌پور کسب رضایت مراجعه کنندگان را یکی از اولویت‌های بخش درمانی تامین اجتماعی دانست و گفت: با وجود اینکه رتبه اول کشور را کسب کردیم اما برای بهتر شدن شرایط تلاش می کنیم و در عین حال مراجعه کنندگان می‌توانند در سامانه پیامکی ارتباطات مردمی، نظر خود را در خصوص خدمات دریافت شده از سازمان تامین اجتماعی ثبت کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت درمانگاه های تامین اجتماعی و پروژه های عمرانی در استان کرمانشاه نیز گفت: درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستانهای پاوه، جوانرود، سنقر، سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب و بیستون در حال ارائه خدمات به مردم است و امسال هم درمانگاه های کنگاور، صحنه و هرسین هم به بهره برداری می رسد.

به گفته او تمام شهرهای استان که حدنصاب بیمه شده تامین اجتماعی دارند از خدمات درمانگاه تامین اجتماعی بهره مند می شوند و سایر شهرها هم مانند روانسر و کرندغرب هم دسترسی نزدیکی به این مراکز دارند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در چند سال اخیر تحول خوبی در حوزه درمان تامین اجتماعی رخ داده است در خصوص چالش ها و چشم انداز ارائه خدمات مدیریت درمان تامین اجتماعی گفت: با اقداماتی که در بخش درمان تامین اجتماعی صورت گرفته است، این بخش در ۲ نوبت مدیریت درمان برتر در کشور شد اما تا وضعیت ایده آل فاصله داریم به عنوان نمونه نوبت گیری در درمانگاه های تامین اجتماعی سخت است و باید تعداد تخصص های مورد نیاز مردم هم افزایش یابد که برای دستیابی به این اهداف تلاش می کنیم.
استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، در مجموع ۲۵۵ هزار بیمه شده اصلی و حدود ۶۴۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی دارد که شامل یک سوم جمعیت ۲ میلیونی استان است و سازمان تامین اجتماعی با ۲ بیمارستان شهدا، حضرت معصومه (س)، ۲ پلی کلینیک شبانه روزی و هفت درمانگاه خدمات درمانی خود را به آنها ارائه می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha