۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85509401
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آرای مردم سملقان خراسان شمالی در ۷۷ شعبه جمع آوری می‌شود 

بجنورد-ایرنا- فرماندار شهرستان سملقان خراسان شمالی گفت: آرای مردم این شهرستان در چهاردمین انتخابات ریاست جمهوری در ۷۷ شعبه جمع آوری می‌شود.

جواد بهادری روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۵۰ شعبه ثابت و ۲۷ شعبه سیار برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در انتخابات پیش رو پیش بینی شده است.

وی افزود: مردم این شهرستان در ۲۸ شعبه شهری و ۴۹ شعبه روستایی پای صندوق های رای حاضر می شوند تا رییس جمهور نهم را انتخاب کنند.

فرماندار سملقان خاطرنشان کرد: شعب اخذ رای سیار با حضور در محله های شهر، روستاها، ییلاق و مراکز تولیدی شهرستان نسبت به جمع آوری آرای مردم اقدام خواهند کرد.

شعبه های اخذ رای در شهرستان سملقان

مجموع شعبه ها

شهری روستایی ثابت سیار
۷۷ ۲۸ ۴۹ ۵۰ ۲۷

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجانش رقی در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است که ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

شهرستان سملقان در غرب بجنورد واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha