۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85509625
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵ هزار متر مربع فضای ورزشی هدیه دولت سیزدهم به جامعه کارگری همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: ۳۵ هزار متر مربع فضای ورزشی مختص جامعه کارگری استان در دولت سیزدهم به سرانه فضاهای ورزشی این قشر افزوده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف شعبانی روز شنبه در مراسم بهره برداری از چهار طرح ورزش کارگری استان همدان اظهار کرد: هم اکنون ۱۴۱ هزار متر مربع فضای ورزش کارگری در سطح استان همدان موجود است که البته ۳۵ هزار متر مربع در دولت سیزدهم و در ۲ شهرستان بهار و تویسرکان ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: این میزان فضا با ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی در ۲ شهرستان تویسرکان و بهار کلید خورده است که البته مجموعه تویسرکان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

شعبانی در خصوص بهره برداری از چهار طرح ورزشی گفت: این طرح‌ها شامل نوسازی و بازسازی استخر سرپوشیده و تاسیسات مجموعه ورزشی شماره ۲ کارگران همدان، نوسازی کف و سقف سالن چند منظوره کارگران و نیز ایمن‌سازی و تجهیز تاسیسات سالن‌های تکواندو و کشتی کارگری است.

وی خاطرنشان کرد: برای بازسازی و نوسازی این طرح ها ۸۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی، استانی و درآمدهای حاصل از مجموعه‌های ورزشی کارگری هزینه شده است.

۳۵ هزار متر مربع فضای ورزشی هدیه دولت سیزدهم به جامعه کارگری همدان

وی یادآور شد: بهره برداری از این چهار طرح قرار بود در قالب دومین سفر دولت سیزدهم انجام شود اما به دلیل حادثه تلخ اردیبهشت ماه تحقق نیافت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان افزود: با توجه به تاکید سرپرست ریاست جمهوری مبنی بر عدم توقف برنامه‌ها و فعالیت‌ها، این چهار طرح را امروز با حضور مسوولان و با عنوان چله خدمت به اجرا گذاشتیم.

شعبانی با اشاره به فعالیت ۳۰ انجمن ورزش کارگری در سطح استان همدان گفت: تعامل بسیار خوبی با حوزه ورزش و جوانان استان همدان داریم و در رویدادهای ورزشی نیز مشارکت می کنیم.

وی برگزاری سالانه ۲۰۰ رویداد ورزشی با محوریت توسعه ورزش کارگری را از برنامه‌های مهم این اداره کل عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها با استقبال چشمگیر جامعه کارگری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا نوسازی و بازسازی تاسیسات و کاسه استخر سرپوشیده کارگران شهید مدنی، تجهیز و تعمیر تالار پذیرایی و خوابگاه ورزشی تلاش در مجموعه فرهنگی ورزشی مدرس، نوسازی و بروزرسانی تاسیسات و موتورخانه‌های مجموعه ورزشی کارگران، بروز رسانی و تعمیرات سوییت‌های اقامتی و سرویس‌های بهداشتی و ایمن‌سازی و نصب دیوارپوش و تشک‌های ورزشی رزمی و کشتی از اقدامات انجام شده این اداره کل است.

همچنین برداشت کف پوش براساس استانداردهای روز دنیا در سالن فوتسال، نوسازی و تاسیسات برق و روشنایی مجموعه ورزشی کارگران یک، تعمیر و بروزرسانی مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهرستان تویسرکان، تکمیل واحدهای نیمه تمام برجای مانده در مجموعه ورزشی شهرستان بهار، واگذاری تالارپذیرایی، خوابگاه ورزشی، استخر کارگران مدرس، مجموعه ورزشی درگزین و اسدآباد را از دیگر اقدام‌های انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha