۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85509645
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: جملات زیبا نباید ملاک انتخاب رییس جمهور باشد

همدان - ایرنا- استاندار همدان گفت: بیان جملات زیبا نمی تواند ملاک انتخاب رییس جمهور باشد بلکه منتخب ملت باید فردی انقلابی،متعهد،کارنامه دار و کارآمد بوده و بتواند برنامه‌ها و شعارهای خود را به خوبی پیاده و اجرایی کند.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز شنبه در نشست با کارگران،کارفرمایان و تعاونگران اظهار کرد: دوره بسیار درخشان شهید رئیسی را فراموش نمی کنیم که همواره توصیه به خدمت به مردم در هر شرایطی می کرد.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می کند که تنور انتخابات ریاست جمهوری سرد باشد و انتخاباتی بی رمق برگزار شده و نتایج آن حداکثری نباشد.

استاندار همدان ملاک خوب بودن فرد انتخابی برای ریاست جمهوری را مهم دانست اما در عین حال تاکید کردکه کشور نیاز به یک فرد با رویکرد اجرایی و مدیریتی قوی نیاز دارد چرا که اکنون زمان آزمون و خطا نیست و باید تجربه ها به میدان عمل بیاید.

وی تصریح کرد: به فردی برای رئیس جمهوری نیاز داریم که بتواند در عرصه اقتصادی، فرهنگی و جهانی مجرب و نسبت به اصول انقلاب اسلامی نیز پایبند باشد.

استاندار همدان با تاکید بر توجه رای دهندگان به انتخاب فرد اصلح، تاکید کرد: باید به کارنامه و عملکرد افراد رای بدهیم.

این مسوول همچنین اظهار کرد: معیار انتخاب اصلح شاخص هایی است که مقام معظم رهبری مشخص می کند و انتخاب فردی توانا، متعهد و انقلابی در حل کشور مشکلات متعدد در حوزه اشتغال و مسکن و بین الملل باشد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یاد و خاطره شهید جمهور را گرامی داشت و ادامه داد: شهید رئیسی در جلسات تاکید می کرد که عزت دست خداست و نگاه شما به سبد رای نباشد اما در عین حال هرچه خیر و صلاح کشور است، انجام دهید.

قاسمی فرزاد یادآور شد: شهید جمهور در انجام کارهای کشوری هیچگاه از گذشتگان شکوه و شکایت نکرد وسعی می کرد با عمل درست پاسخ کسانی که به ایشان اتهام می زدند، بدهد.

وی تصریح کرد: تلاش گران در عرصه تولید کارفرمایان، کارآفرینان و تعاونگران در رونق اقتصادی استان و همچنین شکوفایی کشور نقش مهمی برعهده دارند.

استاندار همدان همچنین با اشاره به اینکه در چندین سال قبل در برخی کارخانجات مشکل کارگری داشتیم،افزود: در دولت سیزدهم این مشکلات به کمترین حد ممکن رسید و کارخانه های بسیاری که به دلایل مختلف تولید آنها متوقف شده بود، احیا شد.

وی همچنین یاد و خاطره آیت‌الله طه محمدی را گرامیداشت و گفت: ایشان عمر خود را در خدمت به مردم گذراند و همواره جذب حداکثری داشت.

قاسمی فرزاد یادآور شد: آیت الله طه محمدی در جهت تحکیم خانواده تلاش بسیار کرد و توانست بیش از یک هزار و ۱۲۰۰ خانواده را که در حال فروپاشی بودند، به ادامه زندگی ترغیب کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان نیز در این نشست گفت: انتخاب رئیس جمهور به معنی سپردن سرنوشت کشور به یک نفر و یک مجموعه است که باید انتخاب اصلح را برای چند سال آینده انجام دهیم.

سید مجتبی حسینی افزود: میزان بهره وری در سه ساله گذشته در استان همدان افزایشی بوده است که یکی از مصادیق آن مصرف برق در واحدهای تولیدی است که از ۸۰۰ مگاوات به یک هزار و ۷۰ مگاوات رسیده است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان کاهشی بوده است، تصریح کرد: سال گذشته ۱۱۸ درصد از تعهد اشتغال در استان انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha