اهالی مغان با حضور پرشور در انتخابات از شهید جمهور قدردانی می‌کنند

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار مغان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: اهالی این شهرستان مرزی با حضور پرشور و باشکوه خود در انتخابات از شهید جمهور قدردانی کرده و دین خود را به شهید خدمت ادا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، صاحبعلی اصغری روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی خدمات چشمگیر و شایانی در مناطق روستایی بیله‌سوار مغان ارائه کرد و مردم این منطقه قدردان خدمات شهید رئیسی و خادمان خود در دولت شهید جمهور هستند.

وی با بیان اینکه دوره سه ساله شهید رئیسی دوره کار و تلاش و رونق بخشی به این منطقه بود، اظهار کرد: امروز آثار اقدامات و فعالیت‌های دولت شهید رئیسی در حوزه‌های مختلف تامین آب شرب ، کشاورزی هوشمند ، راه‌ها ، طرح مسکن ، آنتن دهی تلفن همراه ، معیشت مردم و اقدامات حمایتی از قشر ضعیف و نیازمند کاملا ملموس است.

مقام عالی دولت در شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: مردم بیله سوار با حضور پرشور و انتخاب درست و آگاهانه در انتخابات هشتم تیرماه ادامه دهنده راه شهید جمهور خواهند بود.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش مشارکت و تقویت مولفه‌های ایمان و امید و در جامعه و برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقدامات ، خدمات و تلاش‌های شهید رئیسی باید برای نسل جوان تبیین شود.

فرماندار بیله‌سوار گفت: امروز با وجود ضایعه سنگین از دست دادن شهید جمهور کارها و فعالیت‌ها در تمام حوزه‌ها در جای جای کشور به‌خوبی در حال انجام است و فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند این حادثه خللی در امور کشور ایجاد نخواهد کرد، محقق شده است.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی شهید رئیسی گره گشایی از مشکلات مردم بود، تصریح کرد: آنچه باعث عزتمندی شهید جمهور شد اخلاق‌مداری ، رفتار و کردار و همدلی با مردمان مناطق محروم بود و باید راه این شهید را با قدرت و قوت ادامه دهیم.

شهرستان مرزی بیله‌سوار در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha