۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85509739
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ثبت دمای ۴۵ درجه در سه شهر استان بوشهر

۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴
کد خبر: 85509739
ثبت دمای ۴۵ درجه در سه شهر استان بوشهر

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: شهرهای اهرم، برازجان و خورموج در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت دمای ۴۵ درجه بیشترین دما را در این استان تجربه کردند.

«پیام مساعدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده دما در کنگان، جم و بوشهر به ترتیب ۴۲، ۴۰ و ۳۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی بیان کرد: در روز چهارشنبه تا حدودی بر سرعت وزش بادهای شمالی افزوده خواهد شد و در این هفته دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد از امروز تا روز سه شنبه وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعت‌ها آرام است بنابراین در این مدت غبارمحلی، در طول روز گاهی وزش باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه رقیق از پدیده‎‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

مساعدی ادامه دامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید

گرمای هوا در استان بوشهر شدت می‌گیرد/ ثبت دمای ۴۸ درجه در استان

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام پیش‌‏بینی شد

وی عنوان کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ و در طول روز گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در طول روز گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۳۰ ، جزر اول ساعت ۱۰:۰۰، مد دوم ساعت ۱۴:۲۰ و جزر دوم ساعت ۲۰:۴۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha