۲۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85509813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سقز: امید در جامعه با بازخوانی عملکرد شهید جمهور افزایش می‌یابد

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: امکان ارتقای امید در جامعه با بازخوانی عملکرد شهید جمهور وجود دارد و این مهم از ظرفیت‌های موجود برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز شنبه در جلسه جهاد تبیین که با محور اهمیت مشارکت در انتخابات هشتم تیرماه برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور شهید، در تمام دوران مسئولیت خود، مجاهدانه، پرتلاش، خستگی ناپذیر، صادقانه و خالصانه در مسیر خدمت به مردم شریف میهن اسلامی گام برداشت و ما مسئولان هم باید این مسیر خدمت را دنبال و به صورت جهادی برای آبادانی کشور تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه باید با اقناع و آگاه سازی و بیان دستاوردها و تاثیر مهم انتخابات در تعیین سرنوشت؛ مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت کرد، ادامه داد: مشارکت باشکوه در آیین تشییع و به خاکسپاری رئیس جمهور شهید، نشانگر وجود سرمایه اجتماعی و عظیم مردمی بود و مسئولان قدردان این مهم هستند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز با بیان اینکه قدرت اصلی انقلاب، مردم هستند، یادآور شد: حضور حداکثری مردم در رخداد مهم انتخابات، اهمیت زیادی برای عزت، آبادانی و پیشرفت کشورمان دارد که لزوم تبیین مواردی چون حضور در انتخابات، نشانه پشتوانه نظام جمهوری اسلامی، احساس مسئولیت مردم در ادای دین شرعی و قانونی، مردمی بودن نظام و عزت و سربلندی کشور است.

توان، ارتقای مشارکت مردم در انتخابات را مهمترین امر و بحث پیش رو خواند و افزود: افزایش اعتبار کشور در سطح داخلی و خارجی پس از عملیات وعده صادق، امکان افزایش امید و جلب اعتماد جامعه برای رفع مشکلات با بازخوانی پروژه عملکرد شهید جمهور، امکان ترمیم بی اعتمادی نسبت به کارگزاران و مسئولان با روایت و تصویرسازی از شهید جمهور از جمله ظرفیت‌های موجود برای افزایش مشارکت است.

وی بر تشکیل قرارگاه‌های جهاد تبیین، دعوت از رای اولی ها، حفظ بی طرفی مسئولان، برگزاری نشست با کارکنان، همکاری با ستاد انتخابات، تکریم مردم، برپایی تریبون های آزاد و نشست های روشنگری تاکید کرد.

در این جلسه روسای ادارات سقز پیرامون ضرورت مشارکت حداکثری به ایراد سخن پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha