۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۵
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85509860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار کوتاه چهارمحال و بختیاری / از کشف فرار مالیاتی تا تصادف منجر به فوت
عکس تزئینی است

شهرکرد- ایرنا- مهار آتش‌سوزی در یک فروشگاه، کشف فرار مالیاتی و تصادف منجر به فوت از مهمترین خبرهای کوتاه چهارمحال و بختیاری در روز یکشنبه ۲۷ خردادماه است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف فرار مالیاتی به ارزش هشت میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سرهنگ علی اکبر سلیمانی با اعلام این خبر افزود: در پی ارجاع یک فقره پرونده اقتصادی به ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان ، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به احراز فرار مالیاتی هشت میلیارد ریالی افزود: ماموران پس از تحقیقات تخصصی بر روی این پرونده، فرد مذکور را به دستگاه قضایی معرفی کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران این پلیس با هوشمندی تمام فعالیت‌های اقتصادی افراد را رصد و با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی مقابله می‌کنند.

اطفای حریق یک باب مغازه در شهرکرد

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از مهار آتش‌سوزی یک فروشگاه در شهرکرد با حضور به موقع ماموران آتش‌نشانی خبر داد.

عنایت الله راهنورد افزود: با حضور ماموران آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد، یک دستگاه خودروی آتش نشانی برای اطفا حریق این مغازه به چهارراه ولیعصر، خواجه نصیر اعزام شد.

وی گفت: با توجه به شدت حریق باعث فراخوان نیروهای کمکی از ایستگاه میرآباد و فناورران شد و حریق که ساختمان‌ها و کسبه مجاور را نیز تهدید می‌کرد، اطفا شد.

تصادف در محور مالخلیفه به یاسوج یک فوتی برجای گذاشت

رییس اورژانس و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: حادثه رانندگی در محور فلارد ، مالخلیفه به یاسوج یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم داشت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اورژانس استان، محمود شمسی‌پور با اعلام این خبر افزود: برای امدادرسانی به این حادثه رانندگی که بین ۲ دستگاه خودرو پژو و دنا، شنبه شب در محور مالخلیفه به یاسوج حوالی پل قرح رخ داد، تیم‌های امدادی هلال احمر و اورژانس اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه یک نفر به دلیل شدت جراحات در دم جان باخت و پنج مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس و هلال احمر به بیمارستان شهید ارجمند مالخلیفه و شهدای لردگان اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha