تفکر پزشکیان ترغیب اقشار مختلف برای مشارکت پرشور در انتخابات است

تبریز- ایرنا- رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی با بیان این‌که تفکر پزشکیان، آوردن قشر خاکستری پای صندوق‌های رای با هدف مشارکت پرشور در انتخابات و ساختن ایرانی آباد برای تمامی مردم است.

به گزارش ایرنا، ابراهیم باقرزاده شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: همه ما ایرانی هستیم و کشور و نظام جمهوری اسلامی را دوست داریم و می‌خواهیم کشورمان به خوبی پیشرفت کند و در تمام شاخصه‌ها اول باشد اما در این خصوص مشکلاتی وجود دارد.

وی با بیان این‌که معتقد به شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بوده و آن را مطالبه می‌کنیم، افزود: استقلال کشورمان محقق شده و اکنون اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا خودنمایی می‌کند؛ آزادی نیز به معنای آزادی تمامی شهروندان بوده و باید همه مردم استان‌ها و به خصوص جوانان بتوانند در چارچوب‌ مربوطه، صحبت‌های خود را مطرح کنند.

وی ادامه داد: دکتر پزشکیان، حافظ و مدرس نهج البلاغه بوده و می‌خواهد حرف‌های مولای متقیان علی(ع) را در جامعه اجرایی سازد و در این راستا بدون تهمت به کسی، حکمرانی برپایه حکمرانی علی(ع) برقرار شود و کشورمان به ثروت و مردم به رفاه برسد.

باقرزاده با بیان این‌که اگر به توصیه های رهبر معظم انقلاب عمل شود، رفاه مردم را در پی خواهد داشت، گفت: هدف دکتر پزشکیان، سربلندی ایران و ملت ایران است. او چند سال است زحمت کشیده و در انقلاب اسلامی رشد یافته و مسئولیت گرفته است و چند دوره نیز نماینده مردم شده است.

وی تاکید کرد: دکتر پزشکیان، کاندیدای همه‌ی ملت و اقشار جامعه و تحقق دهنده آرزوهای ایرانیان است. او آمده تا نماینده افکار مردم باشد.

تفکر پزشکیان ترغیب اقشار مختلف برای مشارکت پرشور در انتخابات است

وی با تاکید بر این‌که باید مردم نقاط محروم و روستاهای کشور را پای کار صندوق بیاوریم، افزود: باید تمامی مردم کشورمان رفاه داشته باشند و جوانان دیگر به فکر رفتن از خاک کشور خود نباشند.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: باید رضایتمندی مردم حاصل شده و حکومت از طریق رای مردم انتخاب شود و بنا به فرمایش امام راحل، حکمرانی جمهوری اسلامی بر پایه مردم شکل بگیرد و یک حاکم با رای تمامی ملت انتخاب شود.

دکتر پزشکیان برای وصل کردن و نه فصل کردن آمده است

تفکر پزشکیان ترغیب اقشار مختلف برای مشارکت پرشور در انتخابات است

معاون ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی نیز گفت: رای ما به دکتر پزشکیان برای توسعه و رفع تبعیض، آزادی، حاکمیت قانون در کشور، عدالت و رفع فقر، احترام به علم و شهروند و همه اهدافی است که چندین سال است به دنبال آن هستیم.

علی جهانگیری افزود: دکتر پزشکیان همواره تاکید زیادی بر استفاده از کارشناسان و روش‌های علمی برای حل مسائل دارد و امیدواریم که این رویکرد، نقطه عطفی در توسعه اقنصادی و سیاسی، سیستم اداری، بخش خصوصی و روابط خارجی کشور باشد.

وی ادامه داد: امروز فرصت تاریخی دیگری همچون تاریخ دوران‌های مختلف به فرزند خطه آذربایجان داده شده تا بار دیگر نام این دیار را در تاریخ ماندگار سازد.

وی تاکید کرد: دکتر پزشکیان برای وصل کردن و نه فصل کردن آمده است و گروه‌های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا باید صمیمانه در کنار هم برای توسعه کشور تلاش کنند و باید از این فرصت مغتنم با خوشحالی برای رقابت بهره ببریم.

تفکر پزشکیان ترغیب اقشار مختلف برای مشارکت پرشور در انتخابات است

جهانگیری گفت: همان طور که دکتر پزشکیان در دوره‌های نمایندگی خود، رای اول تبریز بوده است در انتخابات ریاست جمهوری نیز قطعا رای اول را در این شهر می‌آورد و هدف ما این است که درصد مشارکت مردم استان در انتخابات، رکورد شکن باشد.

وی افزود: رقیب ما، دوستان اصولگرا نیستند زیرا هرکدام از ما پای رای مشخص و گاه مشترک داریم بنابراین رقیب ما آرای خاکستری است که باید آن‌ها را به روی کار بیاوریم.

وی ادامه داد: تعداد ۶۰ کمیته و ۳۰ ستاد شهرستانی انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی شکل گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha