۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85510684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: تیم شمس آذر شگفتی ساز لیگ برتر بود

۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶
کد خبر: 85510684
استاندار قزوین: تیم شمس آذر شگفتی ساز لیگ برتر بود

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: تیم فوتبال شمس آذر به شگفتی ساز لیگ برتر تبدیل شد و نمادی از ظرفیت ورزشی استان را به نمایش گذاشت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در نشست با پیشکسوتان ورزش استان قزوین اظهار کرد: سال گذشته نزدیک بود مسابقات شمس آذر به میزبانی استان های دیگر برگزار شود، اما این اتفاق نیفتاد.

وی با بیان اینکه صعود شمس آذر به لیگ برتر در سال گذشته یک واقعه جذاب و جدید در ورزش استان بود، تصریح کرد: تمام ظرفیت‌های موجود با تمام توان و قوا برای حمایت از این تیم پای کار آمد تا این تیم بدون مشکل به میزبانی بپردازد.

اعلایی بیان کرد: به همت تلاش ورزشکاران، همراهی پیشکسوتان و حمایت مدیران ورزشی روزهای خوبی را برای ورزش استان سپری می‌کنیم و قزوین نیز در حوزه ورزش قهرمانی و ورزش همگانی شرایط بسیار خوبی دارد.

استاندار قزوین تصریح کرد: افتخار آفرینی ورزشکاران استان در رقابت های ملی، آسیایی و جهانی در بسیاری از رشته ها چشمگیر است و وزن آن در سطح ملی فراتر از وسعت جغرافیایی و جمعیتی استان ارزیابی می‌شود.

به گفته نماینده عالی دولت در استان قزوین، افزایش تعداد المیپن‌های استان یکی دیگر از نمادهای ورزش استان بوده که نشان از ظرفیت و استعدادهای نهفته ورزشی استان است.

اعلایی خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی استان قزوین در پیشتیبانی مادی و معنوی نگاه ویژه ای به مقوله ورزش دارد و تا به امروز موضوعات ورزشی با جدیت دنبال شده و در آینده نیز دنبال خواهد شد.

گفتنی است در این نشست استاندار قزوین گزارشی از اقدامات ورزشی دولت سیزدهم ارایه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha