پلمب ۷ واحد صنفی متخلف و دستگیری سارق کیف قاپ در بهارستان

بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از اجرای طرح نظارت بر صنوف و پلمب هفت واحد صنفی متخلف خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ مجید عسکری نیا روز یکشنبه در این خصوص اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با صنوف متخلف و فاقد پروانه، از واحدهای صنفی در شهرستان بهارستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: در این طرح هفت واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوطه پلمب شد.

اعتراف سارقان کیف قاپ به ۱۰ فقره سرقت در بهارستان

سرهنگ عسکری نیا گفت: در راستای مبارزه با سرقت در سطح شهرستان بهارستان، اجرای طرح مقابه با کیف قاپ ها در قالب طرح امنیت محله محور در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات فنی و تخصصی مأموران پلیس آگاهی، ۳سارق کیف قاپ حرفه ای سابقه دار در شهرستان بهارستان مورد شناسائی قرار گرفته و در عملیاتی دستگیر شدند که سارقان در بازجوئی های پلیس به۱۰ فقره سرقت کیف قاپی اعتراف کردند.

سرهنگ عسکری نیا در خاتمه از شهروندان خواست: هنگام عبور از خیابان های خلوت، مراقب موتورسوارها بوده و حتی المقدور از پیاده رو ها حرکت کنند و هرگونه موارد مشکوک را جهت رسیدگی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در محور شاهدشهر به شهریار

سرهنگ داریوش صادقی فرد رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و گشت زنی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی در محور شاهدشهر به شهریار به یک دستگاه وانت پیکان سفید رنگ مشکوک شده و موفق به توقیف خودرو می شوند.

وی افزود: با دستگیری یک نفر در این زمینه و توقیف خودرو در بازرسی از آن، ۱۸۰عدد جامدادی، ۲ هزار و۱۰۰عدد کلیپس مو و یک هزار عدد ال سی دی گوشی تلفن همراه و۷۰ قوطی مکمل ورزشی ساخت کشورهای چین، ویتنام وآمریکا کشف شد.

سرهنگ صادقی فرد تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۲۴ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم دستگیر شده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha