ویژه‌برنامه‌های دهه امامت و ولایت چهارمحال و بختیاری اعلام شد

شهرکرد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ویژه‌برنامه‌های متعددی از جمله برگزاری جشن‌های محله‌محور تا اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی در استان در ایام دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، موسی انصاری روز یکشنبه در نشست ستاد دهه امامت و ولایت این استان افزود: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در دهه امامت و ولایت در استان اجرا می‌شود جشن خیابانی غدیر است که در مرکز استان در خیابان کاشانی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر، برگزاری مسابقات نهج‌البلاغه و غدیرشناسی، اجرای سرود، برگزاری نشست‌های تبیینی، تجلیل از خانواده‌های شهدای سادات، برپایی مراسم عقد اخوت در مساجد، برگزاری جشن‌های محله‌محور و خانوادگی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجرای مسابقات ورزشی و ورزش‌های زورخانه‌ای از جمله این برنامه‌هاست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به پیش رو بودن هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: معرفی ماهیت نفاق و دروغ‌گویی آمریکا، تبیین جنایات آمریکا در جهان، معرفی مولفه‌های‌های تروریسم بین‌الملل، تبیین مقاومت و ایستادگی مردم ایران در مقابل جنایات آمریکا و تبیین موازین الهی در خصوص حقوق بشر از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های این هفته است.

انصاری با اشاره به فهرست جنایات ۶۰ ساله آمریکا علیه مردم ایران، اظهار داشت: آمریکا نه تنها در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ملت ایران عناد و دشمنی داشته بلکه در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی نیز در جنایات متعددی از جمله کودتای ۲۸ مرداد، شهادت دانشجویان و قیام خونین ۱۵ خرداد دست داشته است.

وی یادآور شد: در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دشمنی آمریکا در ترور، تهدید و تحریم‌ها خود را نشان داده که از جمله آن می‌توان به تبدیل سفارت آمریکا به لانه جاسوسی، واقعه طبس و کودتای نوژه، حمایت از صدام برای شروع حمله به ایران و حمایت تسحیلاتی از آن، حمله به کشتی‌ها و سکوها و ساقط کردن هوایپمای مسافربری، اعمال تحریم‌های ظالمانه و صدور قطعنامه‌های متعدد اشاره کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان از جمله شهید رحمان استکی، افزود: ویژه‌برنامه‌ای به همین منظور در مسجد جامعه شهرکرد با حضور سخنران ملی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، فاصله بین ۲ عید خجسته قربان و غدیر دهه امامت و لایت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha