مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد: مردم در گزینش فرد اصلح دقت کنند + فیلم

یزد- ایرنا- مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان یزد گفت: مردم در گزینش فرد اصلح برای ریاست جمهوری، بررسی و دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام "سید ناصر محمدی" روز یکشنبه در همایش مشترک فرماندهی انتظامی یزد با گروه‌های مرجع و تاثیرگذار استان افزود: حضور در انتخابات برای همه مردم هم حق و هم یک تکلیف بزرگ دینی، ملی و انقلابی است.

وی ادامه داد: مردم باید از حق و تکلیف خود هم برای حضوری گسترده و نیز برای انتخاب فردی در تراز انقلاب اسلامی بیش از گذشته بررسی و اقدام کنند.

این مسئول بیان کرد: انتخابات در ایران طبق قانون اساسی با همکاری بخش‌های مختلف برگزار می‌شود و مردم باید از حق خود در تعیین سرنوشت کشور استفاده کنند.

محمدی تاکید کرد: رای مردم بسیار اثربخش است و در انتخابات پیش رو مردم ایران با درایت و بصیرت با حضوری گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای با اهداف و آرمان شهیدان تجدید بیعت می‌کنند.

همچنین رییس عقیدتی سیاسی انتظامی استان یزد گفت: حضور در انتخابات یک رسالت بزرگ دینی و انقلابی است و همه مردم گوش به فرمان معظم رهبری در این عرصه جدی وارد شوند.

حجت‌الاسلام " محمد علی زارع "افزود: مردم باید در انتخابات با بررسی کامل برای ادامه راه شهیدان خدمت و شهید جمهور آیت الله رئیسی رای دهند.

چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha