فسادستیزی دولت زاکانی خدمتگزاری بیشتری را به دنبال دارد

سنندج- ایرنا- رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در کردستان گفت: فسادستیزی و پاک دستی دولت زاکانی خدمتگزاری و قانونمداری بیشتری را به دنبال دارد.

حسین قادرمرزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه «پاک باش و خدمتگزار» شعار محوری دولت زاکانی در رقابت های انتخاباتی است، اظهار کرد: معتقدیم اگر پاکی و پاک دستی و فسادستیزی در دولتی وجود داشته باشد، شاهد خدمتگزاری و قانونمداری هم خواهیم بود.

وی اضافه کرد: بیشترین جمعیت کشور در غرب و شمالغرب پراکنده شده است و آقای زاکانی در سخنانشان به این مهم اشاره کرده و معتقد است با بهره‌مندی از سواحل جنوبی کشور می توانیم بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف و شاهد رونق و رشد در این بخش باشیم.

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در کردستان بیان کرد: با توجه به این علم و دیدگاه این نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از او حمایت کرده‌ایم و امیدواریم سهم درخور شانی برای استان کردستان داشته باشند.

قادرمرزی در ارتباط با امکان کناره‌گیری علیرضا زاکانی به نفع نامزد دیگری در این دوره از انتخابات، افزود: در جلسه حضوری که در تهران با آقای زاکانی داشتیم این سوال مطرح شد و در پاسخ گفت که تا آخر هستند.

وی در پاسخ به اینکه آیا آقای زاکانی به کردستان سفر تبلیغاتی خواهند داشت، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به سه استان کشور سفر خواهد کرد و تا این لحظه مشخص نشده کردستان هم می آید یانه؛ در صورت مشخص شدن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

قادرمرزی با اشاره به اینکه در همه شهرستان های استان مسئول و افراد ستاد مشخص و انتخاب شده اند، گفت: آقای زاکانی چهار دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بوده و شهرداری تهران را هم در کارنامه فعالیتش دارد و فردی بسیار باتجربه و عالم است.

فسادستیزی دولت زاکانی خدمتگزاری بیشتری را به دنبال دارد

حسین قادرمرزی طی حکمی از سوی «لطف‌الله فروزنده» رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی به عنوان مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی زاکانی در استان کردستان منصوب شده است.

قادرمرزی عضو شورای اسلامی دوره سوم در شهر دهگلان بود او نماینده استان در شورای عالی استان ها و نماینده شورای عالی استان ها در ۲ کمیسیون آب و کشاورزی و عمران مجلس نیز بوده است.

قادرمرزی دارای مدرک دکتری جغرافیای سیاسی از دانشگاه تهران و در حال حاضر کارمند اداره کل منابع طبیعی استان کردستان است.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha