۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85510935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاسیسات مهم آبرسانی استان زنجان به تامین برق اضطراری مجهز شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تاسیسات مهم آبرسانی استان به تجهیزات تامین برق اضطراری مجهز شده است از این رو در گذر از تابستان امسال دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی محمد نادرخانی روز یکشنبه در حاشیه مانور مولدهای برق اضطراری در تاسیسات آب و فاضلاب استان، افزود: این مانور با هدف تعمیر و بازسازی دیزل ژنراتورهای برق جهت فعالیت تاسیسات و جلوگیری از اخلال در ارائه خدمات به مشترکین انجام شد که نیروهای ۶ شهرستان استان در آن حضور داشتند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توان تامین برق اضطراری در تاسیسات آب و فاضلاب استان زنجان پنج هزار و ۴۰۰ کیلوات است که با برنامه ریزی های انجام شده برای امسال این میزان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان تصریح کرد: تجهیزات تامین برق اضطراری در تاسیسات آب و فاضلاب استان به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است و در هر زمان می تواند وارد مدار شود.

وی با بیان اینکه ۲۹ دستگاه دیزل ژنراتور در شرکت آبفای استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: پیگیری های لازم جهت تامین برق اضطراری تاسیسات آب شهرستان سلطانیه نیز در حال انجام است.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در آیین آغاز این مانور سراسری، گفت: با توجه به پیش بینی افزایش درجه متوسط دمای هوای کشور در تابستان امسال، ضروری است تمامی شرکت ها تجهیزات لازم برای مواجهه با این شرایط را آماده به کار داشته باشند.

علیرضا جزء قاسمی افزود: رایزنی با شرکت های توزیع برق جهت مستثنی شدن تاسیسات آب از خاموشی های تابستان دیگر اقدامی است که باید هرچه سریعتر در دستور کار شرکت های استانی آب و فاضلاب قرار گیرد.

مانور مولدهای برق اضطراری در تاسیسات آب و فاضلاب با فرمان معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با رمز شهیدان خدمت آغاز به کار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha