فرماندار:اصل بیطرفی فصل الخطاب عوامل ستاد انتخابات شهرستان شهریار است

شهریار - ایرنا - فرماندار شهریار بر رعایت اصل بیطرفی و عدم جانبداری از داوطلبین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توسط عوامل ستاد انتخابات شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی نژاد روز یکشنبه در این خصوص اظهار داشت: انتخابات مهم‌ترین رخداد سیاسی کشور محسوب می شود و تمام مجریان و برگزارکنندگان انتخابات باید نهایت اهتمام خود را به کار بندند تا انتخابات به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی با اشاره به حضور جریان های سیاسی مختلف در میان داوطلبین ریاست جمهوری افزود: تمام مجریان و عوامل اجرایی ملزوم به رعایت مر قانون و عدم جانبداری از جریان های سیاسی حاضر در انتخابات هستند و نباید نظرات شخصی رادر امور انتخابات دخالت دهند بلکه باید زمینه ساز مشارکت هر چه بیشتر مردم باشند.

فرماندار:اصل بیطرفی فصل الخطاب عوامل ستاد انتخابات شهرستان شهریار است

فاتحی‌نژاد رأی مردم را امانت و حق الناس دانست و تصریح کرد: پاسداشت و امانتداری از رای مردم و برگزاری انتخابات سالم زمینه ساز انتخاب فرد اصلح خواهد شد.

رئیس حوزه انتخابیه شهریار با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی که انتخابات پیش رو را مکمل حماسه بدرقه شهیدان و یک پدیده پردستاورد دانستند،خاطرنشان کرد: در برگزاری باشکوه و پردستاورد انتخابات پیش رو، مجریان و عوامل انتخابات نقش تاثیرگذاری دارند که با مشارکت حداکثری و گسترده مردم حماسه ای دیگر در دفتر انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.

روز ۸ تیر ماه انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در سراسر کشور و نمایندگی های ایران در جهان برگزار می شود.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha