تخلف انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در کردستان گزارش نشده است

سنندج- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: تاکنون تخلف انتخاباتی از سوی ستادهای تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در استان گزارش نشده و ستاد انتخابات هم مساله‌ای را احراز نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رمضانی روز یکشنبه در نشست رسانه‌ای با تبیین عملکرد ستاد انتخابات کردستان در سنندج اظهار کرد: ستاد انتخابات استان و به ویژه هیات نظارت در سریع‌ترین زمان ممکن به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ درخواستی برای حضور نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم به ستاد انتخابات کردستان دریافت نشده است، افزود: تا این لحظه هیچ کدام از نامزدهای ریاست جمهوری چهاردهم درخواست برنامه حضوری تبلیغاتی در استان نداشته اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان نقدی بر عملکرد کمیته تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم داشت و در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در این باره قول داد تا دستگاههای مرتبط موظف به تبلیغات وسیع در سریع ترین زمان شوند.

رمضانی با بیان اینکه بزرگترین رویداد سیاسی کشور، شتم تیرماه رقم می خورد، افزود: دولت سیزدهم در سومین سال فعالیت خود با شهادت رئیس جمهور ناتمام ماند و برای همین با توجه به شرایط حال حاضر کشور که به استحکام ساخت درونی اقتصادی رسیده، نقطه عزیمت مناسبی برای دولت چهاردهم فراهم شده است تا رضایتمندی مردم را به حداکثر برساند.

رمضانی با بیان اینکه ۳۱ هیات اجرایی در مرکز شهرستانها و بخشداری ها فعال شده است، گفت: ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی همزمان با هشتم تیر در هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در استان فرآیند برگزاری انتخابات را انجام می دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با بیان اینکه اجرای انتخابات در بهترین شکل ممکن در استان انجام می گیرد، ادامه داد: از رای مردم به عنوان حق الناس محافظت کرده و اجازه هیچ خلل و خدشه ای در حوزه سلامت انتخابات را نخواهیم داد.

وی گفت: با توجه به نگاه ویژه و خدمات برجسته رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم به کردستان، انتظار می رود شاهد مشارکت پرشور مردم استان در انتخابات هشتم تیر باشیم.

رمضانی تاکید کرد: با توجه به خدمات ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و ارتقای شاخص های توسعه استان در دولت سیزدهم امیدواریم عدد مشارکت در استان مناسب تر از گذشته بوده و با انتخاب اصلح، مسیر خدمت مخلصانه و عادلانه رئیس جمهور شهید در قبال کردستان، همچنان ادامه داشته باشد.

متولدین هشت تیر ۱۳۸۵ به قبل می توانند در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha