۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85511133
T T
۱۷ نفر

برچسب‌ها

ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در گیلان آغاز به کار کرد

رشت - ایرنا - ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در گیلان از امروز به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد تا برنامه های تبلیغاتی این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در استان هدایت کند.

به گزارش ایرنا، رئیس ستاد پزشکیان در گیلان با بیان اینکه ۵۰ کمیته زیرمجموعه اعم از بانوان، اساتید، دانشجویان و غیره و ارکان ستادهای انتخاباتی ما مشخص شده است، گفت : هم اکنون روسای ستادهای ۱۷ شهرستان استان هم مشخص از این تعداد روسای ۱۵ شهرستان احکام خود را دریافت کرده اند و ۲ شهرستان آستانه اشرفیه و رودبار هم امشب احکامشان را دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه ستاد ما در استان ۲ شعار محوری دکتر پزشکیان انصاف و عدالت را برای مردم تبیین کند، گفت: شعاری با این مضمون که انصافی بهتر از پرداختن به عدالت نیست و عدالتی بالاتر از پرداختن به آزادی وجود ندارد.

عبدالرضا ابراهیمی اضافه کرد: مردم طی سالیان متمادی چالش های متعددی را پشت سر گذاشته‌اند و ما بدور از پرداختن به مشکلات از قوت و قدرت مردم سرزمینی خواهیم گفت و اینکه در حوزه استانی نیز در دولت دکتر پزشکیان رنج و زحمت کشاورزان و چایکاران بی پاسخ نخواهد ماند.

ابراهیمی تاکید کرد: از همه ظرفیت های استان و مدیران خوشنام و شخصیت های ملی و استانی استفاده می کنیم و در حال رایزنی برای دعوت از مسعود پزشکیان برای حضور در بین مردم گیلان هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha