قاضی‌زاده هاشمی گزینه‌ جامع برای پیشبرد اهداف انقلاب است

کرمانشاه - ایرنا - قائم‌ مقام و دستیار ویژه ستاد انتخاباتی سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی معتقد است که این نامزد ریاست جمهوری با تسلط بر گفتمان انقلاب اسلامی و تجربه مدیریتی موفق، گزینه‌ جامع و اصلح برای پیشبرد اهداف انقلاب و حل مسائل کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسمی که غروب چهارشنبه به مناسبت افتتاح ستاد انتخاباتی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، سهیل کیارش افزود: در این روزها داغدار رییس جمهور محبوبمان هستیم که آن فقید سطح تازه‌ای از توقع مردم در خصوص رؤسای جمهور ایجاد کرد؛ بعد از شهادت او دیدیم که چگونه مردم فارغ از دیدگاه سیاسی خود در تشییع این شهید شرکت کردند.

وی اضافه کرد: رئیسی به واسطه فرصت کمی که داشت هنوز توسط مردم به‌طور کامل شناخته نشده است؛ پس از از دست دادن این شهید بزرگوار بعضی‌ها طمع کردند که به واسطه شناخت ناکافی از رئیسی دوباره جامعه را به دهه ۹۰ و حول محور مذاکره برگردانند اما مردم این اجازه را نخواهند داد.

کیارش ادامه داد: ظرف ۲.۵ سال گذشته دشمنان ما به خنثی شدن تلاش‌ خود اقرار کردند و فروش نفت ایران پس از تحریم‌های سنگین هفت برابر شد؛ اکنون بر سر دوراهی قرار داریم که یا تسلیم نسخه‌های ناکارآمد قبلی شویم یا قدمی رو به جلو برداریم.

قاضی‌زاده هاشمی گزینه‌ جامع برای پیشبرد اهداف انقلاب است

وی اظهار کرد: بسیاری از طرح‌های ناتمام دوران شهید رئیسی باقی مانده‌اند و تکمیل آنها و اصلاح اشتباهات (ادوار قبلی) در آینده نزدیک می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند.

کیارش گفت: مانند دوره‌های گذشته دوگانه‌های کاذبی را مطرح می‌کنند؛ دوگانه کارنامه - برنامه، گفتمان - اجرا و مذاکره - عدم مذاکره از دوراهی‌هایی هستند که مردم در مقابل آنها قرار گرفته‌اند.

قائم‌ مقام ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: امروز با گزینه‌ای در انتخابات مواجهیم که جامع این موارد است، قاضی‌زاده هم تسلط به گفتمان انقلاب اسلامی دارد و هم متفکر در مسائل اصلی انقلاب است و برای حل مسائل کشور برنامه دارد.

کیارش بیان کرد: قاضی‌زاده هاشمی در ۱۶ سالگی در دفاع مقدس جانباز شد و پس از اتمام جنگ با رتبه ۵ کنکور پزشکی قبول شد، او از سطوح پایین مدیریتی شروع کرد و در ابتدای دولت نهم مشاور وزیر بهداشت و رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان شد؛ همچنین در ۱۴ سال حضور در کمیسیون‌های مختلف مجلس چون بهداشت، فرهنگی، اجتماعی، اصل ۹۰، تلفیق، برنامه و بودجه حضور موفق داشته است.

وی افزود: امروز در صحنه انتخابات دستمان باز است؛ شاید در گذشته در دوراهی کارنامه - برنامه بودیم، اما امروز کسی را داریم که هم برنامه برای اداره کشور دارد و هم تجربه مدیریتی خوب و موفقی را پشتوانه کارش کرده است.

وی اضافه کرد: قاضی‌زاده هاشمی به عنوان تنها نماینده دولت در مناظرات در کنار مزار شهید رئیسی با ایشان عهد کرد که در مقابل بی‌انصافی‌های عرصه انتخابات، حقایق را بیان کند.

در ادامه این مراسم رضا فرخشاهی به عنوان رییس ستاد انتخاباتی سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی در کرمانشاه معرفی و رسما کار تبلیغات این نامزد ریاست جمهوری را در این استان مرزی غرب کشور آغاز کرد.

به گزارش ایرنا ۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرایند رای گیری انتخابات فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha