۲۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۰
کد خبر: 85511500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت ستاد انتخاباتی "قالیباف" در یزد آغاز شد + فیلم

یزد - ایرنا- ستاد انتخاباتی "محمدباقر قالیباف" نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه امروز (یکشنبه) با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم در استان یزد راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا، "محمدحسین فلاح" طی حکمی از سوی "علی نیکزاد" به عنوان رییس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان یزد معرفی شد.

رییس ستاد قالیباف در یزد در آیین افتتاح ستاد مرکزی وی به اهمیت و نقش مشارکت آحاد مردم و حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای در هشتم تیرماه امسال اشاره و از همراهی اقشار مختلف مردم تشکر کرد.

محمدحسین فلاح در این آیین افزود: تمام برنامه‌ها، اخبار، فعالیت ها و اطلاعیه های ستاد انتخاباتی قالیباف از طریق این ستاد در استان یزد به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

از سوابق فلاح می توان به فعالیت در دستگاه های اجرایی ملی و استانی از جمله زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و رییس هیات مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی اشاره کرد.

اجرای سرودهای انقلابی و همچنین پخش چند کلیپ از دیگر بخش‌های آیین آغاز به کار ستاد قالیباف در یزد بود.

شورای نگهبان قانون اساسی اسامی ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرده است که بر اساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha