معاون استاندار یزد: جلب مشارکت مردم در انتخابات در اولویت است

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: جلب مشارکت گسترده آحاد مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال در اولویت است.

به گزارش ایرنا، " علی اکبر عزیزی " یکشنبه شب در جلسه ستاد انتخابات شهرستان زارچ افزود: باید بنحو شایسته زمینه حضور گسترده و پرشور آحاد مردم استان در انتخابات پیش‌رو فراهم شود که موضوعی مهم و همه در این میدان نقش دارند.

وی با قدردانی از اقدامات ستاد انتخابات زارچ ادامه داد: در این انتخابات نیز باید چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به نحوی برنامه ریزی و عمل شود که انتخاباتی سالم، باشکوه و با حضور حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیرماه شاهد باشیم.

معاون استاندار یزد: جلب مشارکت مردم در انتخابات در اولویت است

همچنین رییس ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان مهریز گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراهم است و در سطح شهرستان مشکلی وجود ندارد.

در نشست مشترک اعضای ستادهای انتخابات شهرستان‌های زارچ و مهریز با رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان، آخرین وضعیت و همچنین نیازها به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور بررسی شد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha