رهبر حزب میهن پرستان فرانسه: ناتو جهان را به سوی جنگ جهانی سوم سوق می‌دهد

تهران- ایرنا- فلوریان فیلیپات رهبر حزب میهن‌پرستان فرانسه خواستار بیداری اروپاییان شد و هشدار داد: ناتو در حال سوق دادن جهان به سوی آغاز جنگ جهانی سوم است.

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا، رهبر حزب میهن‌پرستان فرانسه در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک خطاب به مردم فرانسه، نوشت: سیرک سیاسی فرانسه و امانوئل مکرون رئیس جمهور (فرانسه) را فراموش کنیم، بیانیه‌های رهبران ناتو حکایت از این دارد که آنها در حال سوق دادن جهان به سمت جنگ جهانی سوم هستند.

فیلیپات در ادامه پیام خود خواستار بیداری مردم اروپا و خروج پاریس از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و اتحادیه اروپا شد و تاکید کرد: فرانسه در خطر انقراض است و اگر خودمان بیدار نشویم، این بیداری فرا خواهد رسید؛ اما بسیار بی‌رحمانه‌تر و دردناک‌تر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو با تاکید بر اینکه ناتو یک اتحاد اتمی است، گفت: سازمان پیمان آتلانتیک شمالی رایزنی‌هایی را برای آماده سازی سلاح‌های هسته‌ای برگزار می‌کند.

دبیرکل ناتو بدون پرداختن به جزئیات این موضوع گفت که کشورهای عضو این پیمان نظامی رایزنی‌هایی را در مورد لزوم آماده‌سازی تسلیحات هسته‌ای خود آغاز کرده‌اند.

استولتنبرگ در ادامه با بیان اینکه هدف ناتو جهانی عاری از سلاح‌های هسته‌ای است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که سلاح‌های هسته‌ای در دنیا وجود دارد، ما نیز یک اتحاد اتمی باقی خواهیم ماند.

دبیرکل ناتو همچنین با اشاره به اینکه ما در جهانی زندگی می‌کنیم که کشورهایی مثل چین، روسیه و کره شمالی دارای سلاح‌های هسته‌ای هستند، افزود: در چنین جهانی اگر ناتو از سلاح‌های هسته‌ای خود چشم‌پوشی کند، با وضعیت به مراتب وخیم‌تری مواجه خواهیم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha